Reklama

Kryzys Barbie. Mattel próbuje ożywić markę

Sprzedaż najpopularniejszych lalek na świecie spada z każdym rokiem. Firma Mattel coraz bardziej przegrywa z konkurencją. To koniec Barbie i Kena?

Publikacja: 18.07.2015 13:16

Kryzys Barbie. Mattel próbuje ożywić markę

Foto: Bloomberg

Produkowane przez firmę Mattel lalki Barbie tracą udziały w rynku, przynosząc spółce coraz niższe przychody. Ich sprzedaż spadła w ostatnim kwartale aż o 19 proc. Dochód Mattela wynosi obecnie 988,2 mln. dol., o 3,7 mln. dol. mniej niż oczekiwali analitycy.

- Ciężko pracujemy nad tym, by ożywić markę na największych rynkach świata. Potrzebujemy jednak na to czasu – oznajmił w czwartek dyrektor naczelny Mattela, Richard Dickson. Spółka zorganizowała już nowe kampanie reklamowe w Stanach Zjednoczonych, mając nadzieję na ich pozytywne przyjęcie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama