Reklama

Kryzys Barbie. Mattel próbuje ożywić markę

Sprzedaż najpopularniejszych lalek na świecie spada z każdym rokiem. Firma Mattel coraz bardziej przegrywa z konkurencją. To koniec Barbie i Kena?

Publikacja: 18.07.2015 13:16

Kryzys Barbie. Mattel próbuje ożywić markę

Foto: Bloomberg

Produkowane przez firmę Mattel lalki Barbie tracą udziały w rynku, przynosząc spółce coraz niższe przychody. Ich sprzedaż spadła w ostatnim kwartale aż o 19 proc. Dochód Mattela wynosi obecnie 988,2 mln. dol., o 3,7 mln. dol. mniej niż oczekiwali analitycy.

- Ciężko pracujemy nad tym, by ożywić markę na największych rynkach świata. Potrzebujemy jednak na to czasu – oznajmił w czwartek dyrektor naczelny Mattela, Richard Dickson. Spółka zorganizowała już nowe kampanie reklamowe w Stanach Zjednoczonych, mając nadzieję na ich pozytywne przyjęcie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama