Reklama
Rozwiń

Kryzys Barbie. Mattel próbuje ożywić markę

Sprzedaż najpopularniejszych lalek na świecie spada z każdym rokiem. Firma Mattel coraz bardziej przegrywa z konkurencją. To koniec Barbie i Kena?

Publikacja: 18.07.2015 13:16

Kryzys Barbie. Mattel próbuje ożywić markę

Foto: Bloomberg

Produkowane przez firmę Mattel lalki Barbie tracą udziały w rynku, przynosząc spółce coraz niższe przychody. Ich sprzedaż spadła w ostatnim kwartale aż o 19 proc. Dochód Mattela wynosi obecnie 988,2 mln. dol., o 3,7 mln. dol. mniej niż oczekiwali analitycy.

- Ciężko pracujemy nad tym, by ożywić markę na największych rynkach świata. Potrzebujemy jednak na to czasu – oznajmił w czwartek dyrektor naczelny Mattela, Richard Dickson. Spółka zorganizowała już nowe kampanie reklamowe w Stanach Zjednoczonych, mając nadzieję na ich pozytywne przyjęcie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę