Aktualizacja: 18.07.2015 13:16 Publikacja: 18.07.2015 13:16
Foto: Bloomberg
Produkowane przez firmę Mattel lalki Barbie tracą udziały w rynku, przynosząc spółce coraz niższe przychody. Ich sprzedaż spadła w ostatnim kwartale aż o 19 proc. Dochód Mattela wynosi obecnie 988,2 mln. dol., o 3,7 mln. dol. mniej niż oczekiwali analitycy.
- Ciężko pracujemy nad tym, by ożywić markę na największych rynkach świata. Potrzebujemy jednak na to czasu – oznajmił w czwartek dyrektor naczelny Mattela, Richard Dickson. Spółka zorganizowała już nowe kampanie reklamowe w Stanach Zjednoczonych, mając nadzieję na ich pozytywne przyjęcie.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas