Aktualizacja: 23.07.2015 11:47 Publikacja: 23.07.2015 11:39
Foto: Bloomberg
Amerykańska sieć handlowa była właścicielem ponad 51 proc. udziałów w Yihaodian od 2012 roku, jednak pierwsze udziały kupiła już w 2011 roku. W zeszłym miesiącu władze w Pekinie zezwoliły zagranicznym inwestorom nabywanie w całości chińskich firm z branży e-comerce.
Wal-Mart nie podał ceny zakupu reszty udziałów w chińskiej spółce, poinformował jedynie, że chce mieć swój udział w dynamicznym rozwoju chińskiego runku handlu internetowego. Wiadomo jednak, że koncern planuje zainwestować w swój dział e-comerce od 1,2-1,5 mld dolarów do 2016 roku. Zakup Yihoadian został włączony w te kalkulacje.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas