Alma w nowym formacie

Delikatesowa sieć otworzyła pierwszy sklep Alma Smar. To debiut nowego formatu oraz pierwszy sklep franczyzowy firmy.

Publikacja: 13.08.2015 16:30

Alma w nowym formacie

Foto: Fotorzepa, Adam Jagielak

Alma to pionier formatu delikatesowego w Polsce. Obecnie ma już 45 placówek w dużych miastach Polski. Teraz w Bochni spółka debiutuje ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience, czyli szybko i wygodnie. To również pierwsza placówka krakowskiej spółki otwarta na zasadach franczyzy.

Alma debiutuje ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience, który ma zapewnić klientom szybkie i wygodne robienie codziennych zakupów. Placówka o powierzchni ponad 450 mkw. znajduje się w centrum Galeria Bocheńska, znajdującym się w specjalnie na ten cel wybudowanej kamienicy w centrum miasta.

- Format Alma Smart została stworzony z myślą o klientach oczekujących urozmaiconego wyboru produktów spożywczych codziennej potrzeby, które mogą kupić w rozsądnej cenie szybko i komfortowo. W ten sposób Alma odpowiada na potrzeby rynku związane z konwencją sprawnego robienia zakupów w sklepach usytuowanych w dogodnych i często odwiedzanych punktach miasta, handlujących głównie towarami na bieżące potrzeby mieszkańców – mówi Marcin Dudzic, dyrektor Alma Smart w Bochni.

Wiodącą marką dostępną w Alma Smart jest Food&Joy. Szeroki asortyment obejmuje 450 produktów spożywczych jak: nabiał, produkty sypkie (np. makarony, ryże, mąkę, cukier), sosy, oliwy i oliwki, dżemy i konfitury, ryby, pierogi i inne produkty mrożone, wody i napoje (soki, kawy, herbaty), czy słodkie i słone przekąski.

Zarząd Alma Market podjął decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o ofertę współpracy w ramach sklepów franczyzowych Alma Smart pod koniec 2014 r. Franczyzodawca podzieli się swoim know-how i wsparciem marketingowym. Udostępni też partnerom 60 tys. pozycji asortymentowych, z których 3 tys. będą stanowić produkty dostępne do tej pory wyłącznie w Alma. Sklepy mają być otwierane na powierzchni ok. 200-400 mkw. w centrach dużych miast i osiedlach mieszkaniowych. Na półkach stać będzie ok. 8 tys. towarów. Dostawy będą realizowane w dużej części z magazynu centralnego.

Sieć koncentruje się na sprzedaży produktów spożywczych najwyższej jakości, pochodzących od sprawdzonych dostawców lokalnych i zagranicznych. Asortyment obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma. Alma Market jest właścicielem marek Krakowski Kredens, Food&Joy, Smart&Easy oraz Evergood.

Alma to pionier formatu delikatesowego w Polsce. Obecnie ma już 45 placówek w dużych miastach Polski. Teraz w Bochni spółka debiutuje ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience, czyli szybko i wygodnie. To również pierwsza placówka krakowskiej spółki otwarta na zasadach franczyzy.

Alma debiutuje ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience, który ma zapewnić klientom szybkie i wygodne robienie codziennych zakupów. Placówka o powierzchni ponad 450 mkw. znajduje się w centrum Galeria Bocheńska, znajdującym się w specjalnie na ten cel wybudowanej kamienicy w centrum miasta.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
W niedzielę, 28 kwietnia, sklepy otwarte. Okazja do zaopatrzenia się na majówkę
Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Handel
Żabka szuka franczyzobiorców na ukraińskich portalach
Handel
Brexit uderza w import żywności. Brytyjczycy narzekają na nowe przepisy
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla