Alma to pionier formatu delikatesowego w Polsce. Obecnie ma już 45 placówek w dużych miastach Polski. Teraz w Bochni spółka debiutuje ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience, czyli szybko i wygodnie. To również pierwsza placówka krakowskiej spółki otwarta na zasadach franczyzy.
Alma debiutuje ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience, który ma zapewnić klientom szybkie i wygodne robienie codziennych zakupów. Placówka o powierzchni ponad 450 mkw. znajduje się w centrum Galeria Bocheńska, znajdującym się w specjalnie na ten cel wybudowanej kamienicy w centrum miasta.
- Format Alma Smart została stworzony z myślą o klientach oczekujących urozmaiconego wyboru produktów spożywczych codziennej potrzeby, które mogą kupić w rozsądnej cenie szybko i komfortowo. W ten sposób Alma odpowiada na potrzeby rynku związane z konwencją sprawnego robienia zakupów w sklepach usytuowanych w dogodnych i często odwiedzanych punktach miasta, handlujących głównie towarami na bieżące potrzeby mieszkańców – mówi Marcin Dudzic, dyrektor Alma Smart w Bochni.
Wiodącą marką dostępną w Alma Smart jest Food&Joy. Szeroki asortyment obejmuje 450 produktów spożywczych jak: nabiał, produkty sypkie (np. makarony, ryże, mąkę, cukier), sosy, oliwy i oliwki, dżemy i konfitury, ryby, pierogi i inne produkty mrożone, wody i napoje (soki, kawy, herbaty), czy słodkie i słone przekąski.
Zarząd Alma Market podjął decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o ofertę współpracy w ramach sklepów franczyzowych Alma Smart pod koniec 2014 r. Franczyzodawca podzieli się swoim know-how i wsparciem marketingowym. Udostępni też partnerom 60 tys. pozycji asortymentowych, z których 3 tys. będą stanowić produkty dostępne do tej pory wyłącznie w Alma. Sklepy mają być otwierane na powierzchni ok. 200-400 mkw. w centrach dużych miast i osiedlach mieszkaniowych. Na półkach stać będzie ok. 8 tys. towarów. Dostawy będą realizowane w dużej części z magazynu centralnego.