Mleko i bułki z merlin.pl

Jeden z największych w Polsce e-sklepów uruchamia nowy projekt. Wraz z siecią delikatesów Alma uruchomia serwis Merlinfood by Alma.

Publikacja: 19.08.2015 09:49

Mleko i bułki z merlin.pl

Foto: www.sxc.hu

Merlin.pl wchodzi w nowy etap rozwoju. Firma, która prze większość polaków kojarzona jest głównie jako księgarnia internetowa, teraz chce nam również dostarczać artykuły spożywcze.

Krok jest przemyślany, gdyż za tym posunięciem stoją konkretne liczby. Jak wynika z raportu „The Multichannel Movement", wzrost zamówień artykułów spożywczych online na rozwijających się rynkach, w krajach jak Polska, Czechy, Słowacja, czy Irlandia, osiągnie poziom w najbliższych latach aż 97 proc. Firmy z branży spożywczej, które wdrożyły lub właśnie wdrażają strategię e-commerce, mogą w przyszłości istotnie prześcignąć konkurencję, która zignorowała sprzedaż wielokanałową. Dane przedstawione w powyższym raporcie pokazują, że obecnie sprzedaż online stanowi od 20 proc. do 50 proc. obrotów niektórych sieci.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?