Reklama

Mleko i bułki z merlin.pl

Jeden z największych w Polsce e-sklepów uruchamia nowy projekt. Wraz z siecią delikatesów Alma uruchomia serwis Merlinfood by Alma.

Publikacja: 19.08.2015 09:49

Mleko i bułki z merlin.pl

Foto: www.sxc.hu

Merlin.pl wchodzi w nowy etap rozwoju. Firma, która prze większość polaków kojarzona jest głównie jako księgarnia internetowa, teraz chce nam również dostarczać artykuły spożywcze.

Krok jest przemyślany, gdyż za tym posunięciem stoją konkretne liczby. Jak wynika z raportu „The Multichannel Movement", wzrost zamówień artykułów spożywczych online na rozwijających się rynkach, w krajach jak Polska, Czechy, Słowacja, czy Irlandia, osiągnie poziom w najbliższych latach aż 97 proc. Firmy z branży spożywczej, które wdrożyły lub właśnie wdrażają strategię e-commerce, mogą w przyszłości istotnie prześcignąć konkurencję, która zignorowała sprzedaż wielokanałową. Dane przedstawione w powyższym raporcie pokazują, że obecnie sprzedaż online stanowi od 20 proc. do 50 proc. obrotów niektórych sieci.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama