Reklama

Mleko i bułki z merlin.pl

Jeden z największych w Polsce e-sklepów uruchamia nowy projekt. Wraz z siecią delikatesów Alma uruchomia serwis Merlinfood by Alma.

Publikacja: 19.08.2015 09:49

Mleko i bułki z merlin.pl

Foto: www.sxc.hu

Merlin.pl wchodzi w nowy etap rozwoju. Firma, która prze większość polaków kojarzona jest głównie jako księgarnia internetowa, teraz chce nam również dostarczać artykuły spożywcze.

Krok jest przemyślany, gdyż za tym posunięciem stoją konkretne liczby. Jak wynika z raportu „The Multichannel Movement", wzrost zamówień artykułów spożywczych online na rozwijających się rynkach, w krajach jak Polska, Czechy, Słowacja, czy Irlandia, osiągnie poziom w najbliższych latach aż 97 proc. Firmy z branży spożywczej, które wdrożyły lub właśnie wdrażają strategię e-commerce, mogą w przyszłości istotnie prześcignąć konkurencję, która zignorowała sprzedaż wielokanałową. Dane przedstawione w powyższym raporcie pokazują, że obecnie sprzedaż online stanowi od 20 proc. do 50 proc. obrotów niektórych sieci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama