Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.09.2015 11:49 Publikacja: 16.09.2015 11:49
Foto: 123rf.com
Inditex, będący własnością hiszpańskiego biznesmena i miliardera Amancio Ortegi, jest największym na świecie detalistą odzieżowym. W pierwszej połowie tego (luty-lipiec) roku zarobił 1,17 mld euro, to oznacza wzrost o 26 proc. w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku.
Według analityków Inditex zarobił głownie w Europie, gdzie wyjątkowo upalne lato napędziło sprzedaż sieci handlowych. Hiszpański koncern w Europie generuje 60 procent. swojej sprzedaży na markach takich jak Zara, Bershka czy Pull&Bear. Na Azję przypada 25 proc., a na USA 15 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Prezydent USA Donald Trump ogłosił w środę, że zawarł umowę handlową z prezydentem Korei Południowej Lee Jae Myu...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję? 
 Zaloguj się lub wypróbuj za darmo 
 wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas