Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.10.2015 10:21 Publikacja: 05.10.2015 10:21
Foto: Bloomberg
- Od pięciu lat prowadzimy szeroko zakrojony program inwestycyjny, który ma na celu w sposób wyraźny obniżenie zużycia mediów na naszych obiektach – mówi Dorota Patejko, rzecznik Auchan Polska. - Zużycie energii elektrycznej w tym okresie spadło o 22 proc. – dodaje.
Dlatego nie jest zaskoczeniem, że sieci handlowe inwestują w tym segmencie. Mogą na tym zaoszczędzić, a przy okazji takie projekty pozytywnie wpływają na wizerunek.
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas