Reklama

Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją

Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.

Publikacja: 15.02.2025 09:16

Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją

Foto: Adobestock

30 proc. Polaków przyznało, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy kupiło produkt marki Sinsay - wynika z badania Kondo&Partners Consulting na próbie ponad 1 tys. konsumentów. Marka należąca do grupy LPP wygrywa mocno z zagraniczną konkurencję. H&M został wskazany przez 26 proc., a Nike 18 proc. Między nimi znalazły się jeszcze 4F z 20 proc. wskazań oraz kolejna marka LPP czyli Reserved, z 20 proc.

Sinsay liderem rynku

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Handel
Alkohole w odwrocie. Spada sprzedaż niemal we wszystkich kategoriach
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama