Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.11.2015 12:04 Publikacja: 10.11.2015 10:36
Foto: Bloomberg
Wartość światowego rynku produktów luksusowych w tym roku wzrośnie o 5 proc. – wynika z raportu firmy Bain & Company we współpracy z Fondazione Altagamma. Największa część rynku, segment samochodów luksusowych, osiągnie wartość 405 mld euro, co oznacza wzrost o ponad 8 proc. w stosunku do ubiegłorocznego wyniku.
Ogółem badanie objęło 10 segmentów, wśród których znalazły się między innymi rynki: hotelarski, alkoholowy, designu, prywatnych samolotów, czy sztuki. Wśród segmentów, które osiągnęły najwyższy wzrost w porównaniu do ubiegłego roku rynek hotelarski zyskuje 7 proc. zaś rynek luksusowych dóbr osobistych (moda, dodatki skórzane, zegarki, biżuteria, perfumy i kosmetyki) o 6 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Giełdowa grupa VRG kierowana przez Mateusza Kolańskiego ogłosiła przejęcie w segmencie jubilerskim. Chodzi o zna...
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas