Aktualizacja: 10.11.2015 10:32 Publikacja: 10.11.2015 10:32
Foto: 123rf.com
To popularne zwłaszcza wśród młodych Chińczyków święto obchodzone jest głównie w barach karaoke, gdzie obdarowywani drobiazgami są przyjaciele i znajomi. Pod względem jednodniowego poziomu obrotów to najlepszy okres sprzedaży na świecie – w 2014 r. ten dzień dał w internecie transakcje o wartości 9,3 mld dol.
Jak podaje PayPal początkowo akcja była skierowana przede wszystkim do singli. Dziś jednak każdy może skorzystać na atrakcyjnych wyprzedażach. Paradoksalnie 60 proc. chińskich konsumentów, kupujących podczas Dnia Singli, ma żonę/męża, podczas gdy tylko ok. 25 proc. to faktycznie osoby samotne. 11 listopada stał się największym zakupowym wydarzeniem w internecie, obfitującym w liczne okazje na różnych platformach zakupowych.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas