Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.11.2015 18:57 Publikacja: 11.11.2015 18:57
Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier
LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, przygotowuje się do debiutu swojej szóstej marki. Będzie to czwarty budowany od podstaw brand gdańskiej grupy. Nieoficjalnie mówi się, że będzie nazywać się Tallinder, ale sprawa nie jest jeszcze przesądzona (pojawiły się zastrzeżenia wobec tej nazwy ze strony innych firm).
- Oficjalnie o nazwie nowej marki poinformujemy w styczniu. Pokażemy wtedy jak będą wyglądały produkty i koncept sklepów - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Wyjaśnia, że odzież tej marki będzie znacząco droższa niż Reserved, a nawet Mohito, które jest najdroższym brandem gdańskiej grupy. - Będzie uplasowana na -poziomie cen porównywalnym do Massimo Dutti czy Tommy Hilfiger. Pozycjonowanie cenowe nowej marki ostatecznie zweryfikuje rynek - wskazuje Przemysław Lutkiewicz.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
50-procentowe cła nałożone przez Donalda Trumpa na Indie weszły dziś w życie. Nowe taryfy zagrażają tysiącom mał...
Prezydent Donald Trump ogłosił w piątek, że jego administracja rozpoczyna „szeroko zakrojone" dochodzenie w spra...
Premier Kanady Mark Carney zadeklarował w piątek, że jego rząd zlikwiduje wiele odwetowych ceł na amerykańskie t...
Trzeci kwartał 2025 r. zaczął się dla modowo-jubilerskiej grupy z Krakowa "poprawnie" - ocenia zarząd. Przejęcie...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Tylko w ostatnich latach rynek na tego typu produkty kupowane online rósł rocznie średnio o 34 proc. Do 2029 r....
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas