Reklama

Nadchodzi nowa odzieżowa marka LPP

Jej ubrania mają być droższe i lepsze jakościowo niż Reserved, flagowego brandu LPP. Premiera już za kilka tygodni, pierwsze sklepy powstaną w marcu.

Publikacja: 11.11.2015 18:57

Nadchodzi nowa odzieżowa marka LPP

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier

LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, przygotowuje się do debiutu swojej szóstej marki. Będzie to czwarty budowany od podstaw brand gdańskiej grupy. Nieoficjalnie mówi się, że będzie nazywać się Tallinder, ale sprawa nie jest jeszcze przesądzona (pojawiły się zastrzeżenia wobec tej nazwy ze strony innych firm).

- Oficjalnie o nazwie nowej marki poinformujemy w styczniu. Pokażemy wtedy jak będą wyglądały produkty i koncept sklepów - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Wyjaśnia, że odzież tej marki będzie znacząco droższa niż Reserved, a nawet Mohito, które jest najdroższym brandem gdańskiej grupy. - Będzie uplasowana na -poziomie cen porównywalnym do Massimo Dutti czy Tommy Hilfiger. Pozycjonowanie cenowe nowej marki ostatecznie zweryfikuje rynek - wskazuje Przemysław Lutkiewicz.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama