LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, przygotowuje się do debiutu swojej szóstej marki. Będzie to czwarty budowany od podstaw brand gdańskiej grupy. Nieoficjalnie mówi się, że będzie nazywać się Tallinder, ale sprawa nie jest jeszcze przesądzona (pojawiły się zastrzeżenia wobec tej nazwy ze strony innych firm).
- Oficjalnie o nazwie nowej marki poinformujemy w styczniu. Pokażemy wtedy jak będą wyglądały produkty i koncept sklepów - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Wyjaśnia, że odzież tej marki będzie znacząco droższa niż Reserved, a nawet Mohito, które jest najdroższym brandem gdańskiej grupy. - Będzie uplasowana na -poziomie cen porównywalnym do Massimo Dutti czy Tommy Hilfiger. Pozycjonowanie cenowe nowej marki ostatecznie zweryfikuje rynek - wskazuje Przemysław Lutkiewicz.