Reklama
Rozwiń

CDRL zwiększyło zyski

W trzecim kwartale CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, wypracował 4,5 mln zł zysku netto, o prawie 20 proc. więcej niż rok temu.

Publikacja: 13.11.2015 11:10

W III kwartale CDRL zanotowało skonsolidowane przychody na poziomie 49,6 mln zł, o 8 proc. więcej niż rok temu i 4,5 mln zł zysku netto, o prawie 20 proc. więcej. Narastająco od początku roku przychody wyniosły 132,4 mln zł wobec 117,7 mln zł rok temu, a zysk netto wzrósł o 9,5 proc., do 10,8 mln zł.

- Bardzo dobre wyniki III kwartału, to efekt wielu czynników. Od początku roku przeprowadziliśmy szereg działań, które znacząco wzmocniły Grupę i poprawiły jej efektywność biznesową. Należy do nich aktywne szukanie najlepszych rozwiązań w zakresie produkcji, w tym przenoszenie jej do krajów preferowanych przez Unię Europejską – mówi wiceprezes Tomasz Przybyła. Podkreśla, że dobre wyniki zostały osiągnięte przy wymagającej sytuacji rynkowej, kiedy mocny dolar negatywnie wpływa na wyniki finansowe wielu producentów z branży odzieżowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów