Reklama

CDRL zwiększyło zyski

W trzecim kwartale CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, wypracował 4,5 mln zł zysku netto, o prawie 20 proc. więcej niż rok temu.

Publikacja: 13.11.2015 11:10

W III kwartale CDRL zanotowało skonsolidowane przychody na poziomie 49,6 mln zł, o 8 proc. więcej niż rok temu i 4,5 mln zł zysku netto, o prawie 20 proc. więcej. Narastająco od początku roku przychody wyniosły 132,4 mln zł wobec 117,7 mln zł rok temu, a zysk netto wzrósł o 9,5 proc., do 10,8 mln zł.

- Bardzo dobre wyniki III kwartału, to efekt wielu czynników. Od początku roku przeprowadziliśmy szereg działań, które znacząco wzmocniły Grupę i poprawiły jej efektywność biznesową. Należy do nich aktywne szukanie najlepszych rozwiązań w zakresie produkcji, w tym przenoszenie jej do krajów preferowanych przez Unię Europejską – mówi wiceprezes Tomasz Przybyła. Podkreśla, że dobre wyniki zostały osiągnięte przy wymagającej sytuacji rynkowej, kiedy mocny dolar negatywnie wpływa na wyniki finansowe wielu producentów z branży odzieżowej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama