CDRL zwiększyło zyski

W trzecim kwartale CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, wypracował 4,5 mln zł zysku netto, o prawie 20 proc. więcej niż rok temu.

Publikacja: 13.11.2015 11:10

W III kwartale CDRL zanotowało skonsolidowane przychody na poziomie 49,6 mln zł, o 8 proc. więcej niż rok temu i 4,5 mln zł zysku netto, o prawie 20 proc. więcej. Narastająco od początku roku przychody wyniosły 132,4 mln zł wobec 117,7 mln zł rok temu, a zysk netto wzrósł o 9,5 proc., do 10,8 mln zł.

- Bardzo dobre wyniki III kwartału, to efekt wielu czynników. Od początku roku przeprowadziliśmy szereg działań, które znacząco wzmocniły Grupę i poprawiły jej efektywność biznesową. Należy do nich aktywne szukanie najlepszych rozwiązań w zakresie produkcji, w tym przenoszenie jej do krajów preferowanych przez Unię Europejską – mówi wiceprezes Tomasz Przybyła. Podkreśla, że dobre wyniki zostały osiągnięte przy wymagającej sytuacji rynkowej, kiedy mocny dolar negatywnie wpływa na wyniki finansowe wielu producentów z branży odzieżowej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją