BIżuteria Ani Kruk świetnie przyjęta w Katarze

Jubilerska marka Ania Kruk przygotowuje w tym kraju już drugi butik.

Publikacja: 24.11.2015 21:00

BIżuteria Ani Kruk świetnie przyjęta w Katarze

Foto: Bloomberg

Marka Ania Kruk powstała trzy lata temu, ma dziesięć salonów w Polsce i już rusza za granicę. – Latem otworzyliśmy w Dausze pierwszy salon, w marcu powinien ruszyć kolejny, też w Katarze. W perspektywie 1,5 roku myślimy o otwarciu czterech butików w regionie. Poza Katarem perspektywiczne rynki to m.in. Arabia Saudyjska – mówi „Rz" Anna Kruk, dyrektor kreatywna marki.

Bliski Wschód to region coraz bardziej perspektywiczny dla polskich marek konsumenckich. Społeczeństwa zasobne we wpływy z petrodolarów chętnie konsumują. Dodatkowo z powodu wysokich temperatur życie toczy się głównie w klimatyzowanych centrach handlowych, co sprzyja wydatkom. Choć nowe obiekty są wciąż budowane, to i tak do centrów najemcy stoją w kolejkach.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie