BIżuteria Ani Kruk świetnie przyjęta w Katarze

Jubilerska marka Ania Kruk przygotowuje w tym kraju już drugi butik.

Publikacja: 24.11.2015 21:00

BIżuteria Ani Kruk świetnie przyjęta w Katarze

Foto: Bloomberg

Marka Ania Kruk powstała trzy lata temu, ma dziesięć salonów w Polsce i już rusza za granicę. – Latem otworzyliśmy w Dausze pierwszy salon, w marcu powinien ruszyć kolejny, też w Katarze. W perspektywie 1,5 roku myślimy o otwarciu czterech butików w regionie. Poza Katarem perspektywiczne rynki to m.in. Arabia Saudyjska – mówi „Rz" Anna Kruk, dyrektor kreatywna marki.

Bliski Wschód to region coraz bardziej perspektywiczny dla polskich marek konsumenckich. Społeczeństwa zasobne we wpływy z petrodolarów chętnie konsumują. Dodatkowo z powodu wysokich temperatur życie toczy się głównie w klimatyzowanych centrach handlowych, co sprzyja wydatkom. Choć nowe obiekty są wciąż budowane, to i tak do centrów najemcy stoją w kolejkach.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów
Handel
Trudna walka o modę w skali XXL
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Handel
W sklepach na dobre zaczyna się świąteczne szaleństwo