Reklama

BIżuteria Ani Kruk świetnie przyjęta w Katarze

Jubilerska marka Ania Kruk przygotowuje w tym kraju już drugi butik.

Publikacja: 24.11.2015 21:00

BIżuteria Ani Kruk świetnie przyjęta w Katarze

Foto: Bloomberg

Marka Ania Kruk powstała trzy lata temu, ma dziesięć salonów w Polsce i już rusza za granicę. – Latem otworzyliśmy w Dausze pierwszy salon, w marcu powinien ruszyć kolejny, też w Katarze. W perspektywie 1,5 roku myślimy o otwarciu czterech butików w regionie. Poza Katarem perspektywiczne rynki to m.in. Arabia Saudyjska – mówi „Rz" Anna Kruk, dyrektor kreatywna marki.

Bliski Wschód to region coraz bardziej perspektywiczny dla polskich marek konsumenckich. Społeczeństwa zasobne we wpływy z petrodolarów chętnie konsumują. Dodatkowo z powodu wysokich temperatur życie toczy się głównie w klimatyzowanych centrach handlowych, co sprzyja wydatkom. Choć nowe obiekty są wciąż budowane, to i tak do centrów najemcy stoją w kolejkach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama