Podatek obrotowy będzie dopalaczem dla e-handlu

Rynek online rośnie w tempie 20 proc. rocznie. Dzięki PiS przyśpieszy jeszcze bardziej.

Aktualizacja: 30.11.2015 06:45 Publikacja: 29.11.2015 21:00

Podatek obrotowy będzie dopalaczem dla e-handlu

Foto: Flickr

Polacy w internecie wydają dużo i chętnie. Z najnowszych badań PayPala wynika, że w ciągu ostatniego roku już 73 proc. dorosłych internautów zawarło online przynajmniej jedną transakcję. Co więcej, w tej grupie aż 29 proc. osób kupuje przez internet za granicą.

– Polscy konsumenci coraz chętniej odwiedzają e-sklepy w innych krajach i zwiększają aktywność, wydając więcej pieniędzy w częstszych transakcjach na większej liczbie stron, w większej liczbie krajów – mówi Matt Komorowski, szef sprzedaży PayPala w naszej części Europy.

Pozostało 88% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
W niedzielę, 28 kwietnia, sklepy otwarte. Okazja do zaopatrzenia się na majówkę
Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Handel
Żabka szuka franczyzobiorców na ukraińskich portalach
Handel
Brexit uderza w import żywności. Brytyjczycy narzekają na nowe przepisy
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla