Reklama

Niemiecka sieć drogerii rozwija się w Polsce. Otwiera pierwszy sklep w Warszawie

Sieć drogerii dm weszła na polski rynek ponad dwa lata temu, ale dopiero teraz zapowiedziała otwarcie pierwszego sklepu w stolicy. Tuż wcześniej uruchomi też drogerię pod Warszawą.

Publikacja: 23.08.2024 19:34

Niemiecka sieć drogerii rozwija się w Polsce. Otwiera pierwszy sklep w Warszawie

Sieć drogerii dm

Foto: Adobe Stock

Niemiecka sieć drogerii dm pojawiła się w Polsce w kwietniu 2022 roku. Od początku skupiła swoją działalność na zachodnich i południowych obszarach kraju. Teraz w końcu zadebiutuje w Warszawie.

Niemiecka sieć drogerii dm otwiera pierwszy sklep w Warszawie

Pierwszy sklep dm w stolicy ma powstać w Centrum Łopuszańska 22 w dzielnicy Włochy – ogłosiła sieć w komunikacie. Nie podała jednak daty otwarcia drogerii.

Firma poinformowała natomiast, że nie będzie to jej pierwszy sklep w województwie mazowieckim, bo wcześniej klienci będą mogli zrobić zakupy w nowym punkcie w położonej na południe od Warszawy wsi Mysiadło.

Czytaj więcej

Avon bankrutuje. Pogrążyły go skandal i procesy sądowe

Niemiecka sieć ma już w Polsce 32 sklepy, a do końca roku zamierza powiększyć ich liczbę do 50. Jak zdradziła, kilka nowych ma powstać ma Mazowszu, a więc na tych dwóch drogeriach nie poprzestanie.

Reklama
Reklama

– Dotychczas rozwijaliśmy się głównie w południowo-zachodniej części Polski i te regiony nadal pozostaną kluczowe dla nas. Równolegle jednak chcemy zaznaczać naszą obecność w nowych województwach w tym szczególnie w centrum kraju. Wiemy, że klienci czekają na każde nasze nowe otwarcie, dostajemy dużo zapytań o to, kiedy dm otworzy sklepy w poszczególnych miastach. Warszawa jest jedną z lokalizacji, która w tych pytaniach pojawia się najczęściej, dlatego już dziś zapewniamy mieszkańców stolicy, że z okazji otwarcia pierwszego sklepu w Centrum Łopuszańska 22 szykujemy dla nich masę atrakcji – zapowiedział Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji dm w Polsce.

– Konkretną datę i szczegóły tego wydarzenia udostępnimy w najbliższych tygodniach – dodał.

Z obecności niemieckiej sieci cieszy się także warszawskie centrum handlowe. – Centrum Łopuszańska 22 sukcesywnie rozbudowuje swoją ofertę, aby zapewnić mieszkańcom Warszawy i okolic dostęp do najbardziej popularnych marek w Polsce i Europie. Dlatego nie mogło u nas zabraknąć najpopularniejszej w Niemczech drogerii – dm – zaznaczył Rafał Sujkowski, dyrektor ds. komercjalizacji w Centrum Łopuszańska 22.

Handel
Black Friday jednak nie rozczarował, Polacy ruszyli na zakupy. Zwłaszcza online
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama