Aktualizacja: 07.12.2015 16:53 Publikacja: 07.12.2015 16:17
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak
Jednocześnie nie spodziewają się negatywnego wpływu proponowanych zmian na poziom sprzedaży sieci handlowych w Polsce za sprawą pozacenowych sposobów przyciągania klientów.
- Ostatnia propozycja to opodatkowanie podmiotów o rocznych obrotach w przedziale 0,7-1,3 mld zł podatkiem w wysokości 0,5 proc. od sprzedaży powyżej 700 mln zł, o obrotach 1, 3-3,5 mld zł podatkiem 1,5 proc. od sprzedaży powyżej 1,3 mld zł i podmiotów o obrotach powyżej 3,5 mld zł podatkiem 2 proc. od sprzedaży powyżej 3,5 mld zł. Sądzimy jednak, że ewentualne wprowadzenie podatku obrotowego w wysokości nawet 2 proc. nie wpłynie w długim terminie na rentowność detalistów – twierdzą analitycy banku.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas