Polacy rzucili się na letnie wyprzedaże w internecie. Firmy narzekają na duże zwroty

Firmy logistyczne szacują, że podczas letnich wyprzedaży liczba zamówień i zwrotów na polskim rynku e-commerce może wzrosnąć nawet dwukrotnie w porównaniu do pozostałych okresów roku

Publikacja: 22.07.2024 16:27

Polacy rzucili się na letnie wyprzedaże w internecie. Firmy narzekają na duże zwroty

Foto: Adobe Stock

Zwroty stanowią 15,8 proc. zamówień w polskim e-commerce, co odpowiada ok. 2,3 mld zł, zatem to wyzwanie dla firm, jak ponownie te produkty skierować do sprzedaży. Według danych ID Logistics, jednego z wiodących operatorów logistycznych, liczba zwrotów w tym czasie wzrasta niemal dwukrotnie.

Zwroty się podwoją

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Biały Dom zawiesza cła na auta i części z Kanady i Meksyku. Na razie na miesiąc
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”