Aktualizacja: 15.12.2015 09:28 Publikacja: 14.12.2015 21:00
Foto: 123RF
Choć wolny, transgraniczny handel to jedna z podstaw funkcjonowania Unii Europejskiej, to jednak w poszczególnych krajach w różnym stopniu można korzystać z jego potencjału. W przypadku zakupów internetowych widać wyraźną linię podziału na dawne i nowe kraje UE, w których z nowatorskich rozwiązań technologicznych konsumenci korzystają znacznie rzadziej.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas