Reklama

Unijna przepaść w internecie

W e-handlu widać ogromne dysproporcje między Zachodem i Wschodem. Zakupy w sieci robi 81 proc. Brytyjczyków i tylko 11 proc. Rumunów.

Aktualizacja: 15.12.2015 09:28 Publikacja: 14.12.2015 21:00

Unijna przepaść w internecie

Foto: 123RF

Choć wolny, transgraniczny handel to jedna z podstaw funkcjonowania Unii Europejskiej, to jednak w poszczególnych krajach w różnym stopniu można korzystać z jego potencjału. W przypadku zakupów internetowych widać wyraźną linię podziału na dawne i nowe kraje UE, w których z nowatorskich rozwiązań technologicznych konsumenci korzystają znacznie rzadziej.

Ogromne różnice

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama