Aktualizacja: 11.01.2016 11:46 Publikacja: 11.01.2016 11:46
Foto: 123rf.com
W 2015 r. głównymi czynnikami wspierającymi wzrost rynku były ożywienie gospodarcze oraz wzrost wydatków konsumenckich, a także obecna od kilku lat moda na uprawianie sportu. Rynek artykułów i odzieży sportowej jest mocno uzależniony od zasobów finansowych Polaków oraz koniunktury gospodarczej, dlatego też każdy wzrost dochodu rozporządzalnego przekłada się także na zwiększenie wydatków na artykuły sportowe. Chociaż zależność ta w przypadku spowolnienia gospodarczego negatywnie wpływa na rozwój rynku - co było widoczne zwłaszcza w okresie kryzysu gospodarczego i skutkowało spadkiem wartości rynku w 2011 r. - to w okresie dobrej koniunktury powinna pozytywnie oddziaływać na jego dynamikę. Dlatego też, według prognoz PMR, w najbliższych latach polski rynek artykułów sportowych będzie stabilnie rosnąć.
Aż 90 proc. konsumentów z powodu skoku cen zmieniło sposób robienia codziennych zakupów, na czym zyskały sieci d...
Brytyjski Marks and Spencer nie dość, że długo miał zupełnie zablokowane systemy informatyczne, przez co nie móg...
Rosja złożyła skargę na Unię Europejską w Światowej Organizacji Handlu (WTO). Zrobiła to w dniu rozmów Donalda T...
Na nowo rozpętana przez prezydenta USA Donalda Trumpa wojna celna znacznie pogorszyła nastroje globalnych ekspor...
Do korzystania z AI przy zakupach przyznaje się już 37 proc. konsumentów, blisko o połowę więcej niż rok temu. W...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas