Reklama
Rozwiń

Polacy chętnie wydają na sport

Wydatki na specjalistyczną odzież, buty czy sprzęt już przekraczają poziom 7 mld zł. Co więcej kolejne lata zapowiadają się dla branży bardzo optymistycznie.

Aktualizacja: 11.01.2016 22:26 Publikacja: 11.01.2016 21:00

Sieci specjalistyczne kontra sklepy interentowe

Foto: Rzeczpospolita

Rynkiem handlowym coraz częściej rządzą mody, a uprawianie sportu jest dzisiaj zdecydowanie na fali. Na rynku panuje jednak ogromna konkurencja, ponieważ takie produkty sprzedają dzisiaj nie tylko specjalistyczne sieci, ale również choćby dyskonty czy hipermarkety.

Dlatego wartość rynku rośnie, z raportu firmy PMR wynika, że w 2015 r. o 5,6 proc. do 7,3 mld zł. – Mimo że odzież jest największym wartościowo segmentem rynku, to najszybszy wzrost jest notowany w kategorii obuwia sportowego. Z kolei wartość sprzedaży sprzętu i akcesoriów w ostatnim okresie uległa stagnacji – wyjaśnia autor raportu Bartosz Bolecki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama