Polacy chętnie wydają na sport

Wydatki na specjalistyczną odzież, buty czy sprzęt już przekraczają poziom 7 mld zł. Co więcej kolejne lata zapowiadają się dla branży bardzo optymistycznie.

Aktualizacja: 11.01.2016 22:26 Publikacja: 11.01.2016 21:00

Sieci specjalistyczne kontra sklepy interentowe

Foto: Rzeczpospolita

Rynkiem handlowym coraz częściej rządzą mody, a uprawianie sportu jest dzisiaj zdecydowanie na fali. Na rynku panuje jednak ogromna konkurencja, ponieważ takie produkty sprzedają dzisiaj nie tylko specjalistyczne sieci, ale również choćby dyskonty czy hipermarkety.

Dlatego wartość rynku rośnie, z raportu firmy PMR wynika, że w 2015 r. o 5,6 proc. do 7,3 mld zł. – Mimo że odzież jest największym wartościowo segmentem rynku, to najszybszy wzrost jest notowany w kategorii obuwia sportowego. Z kolei wartość sprzedaży sprzętu i akcesoriów w ostatnim okresie uległa stagnacji – wyjaśnia autor raportu Bartosz Bolecki.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?