Aktualizacja: 11.01.2016 22:26 Publikacja: 11.01.2016 21:00
1 zdjęcie
ZobaczSieci specjalistyczne kontra sklepy interentowe
Foto: Rzeczpospolita
Rynkiem handlowym coraz częściej rządzą mody, a uprawianie sportu jest dzisiaj zdecydowanie na fali. Na rynku panuje jednak ogromna konkurencja, ponieważ takie produkty sprzedają dzisiaj nie tylko specjalistyczne sieci, ale również choćby dyskonty czy hipermarkety.
Dlatego wartość rynku rośnie, z raportu firmy PMR wynika, że w 2015 r. o 5,6 proc. do 7,3 mld zł. – Mimo że odzież jest największym wartościowo segmentem rynku, to najszybszy wzrost jest notowany w kategorii obuwia sportowego. Z kolei wartość sprzedaży sprzętu i akcesoriów w ostatnim okresie uległa stagnacji – wyjaśnia autor raportu Bartosz Bolecki.
Komisja Europejska, w reakcji na zapowiedź wprowadzenia 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez...
Zapowiedź wprowadzenia aż 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez prezydenta USA Donalda Trumpa...
Prezydent Donald Trump zapowiedział, że rekomenduje wprowadzenie 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejski...
Jedną z bardzo bolesnych konsekwencji nałożenia przez Donalda Trumpa 50-procentowych ceł będzie podwyżka cen sam...
Już w poniedziałek odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora handlu i dystrybucji w Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas