Aktualizacja: 15.01.2016 12:43 Publikacja: 15.01.2016 12:43
Ta limitowana wersja Birkin do kupienia za jedyne 30 tys. dol.
Foto: materiały prasowe
Torba zaprojektowana pierwotnie dla aktorki i piosenkarki Jane Birkin to największy hit sprzedażowy francuskiego koncernu Hermes. Sprzedaż mogłaby być znacznie wyższa, ale rocznie na rynek trafia jedynie kilka tysięcy sztuk. W każdym butiku marki prowadzona jest lista zapisów, na torby trzeba czekać zależnie od lokalizacji nawet 2 lata.
Wszystko mimo astronomicznych cen Birkin – najtańsze modele to wydatek 6-7 tys. euro, najdroższe ze skór aligatora i złotymi elementami wykończeniowymi kosztują nawet grubo ponad 100 tys. euro. Dodatkowo powstały niezliczone edycje limitowane np. z postaciami z kreskówek Disney'a czy nieprodukowanymi już dzisiaj wariantami kolorystycznymi. Wszystkie torby powstają w 100 proc. ręcznie w zakładach Hermes na terenie Francji.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas