Reklama

Shakira i Adele promują perfumy Lidla. Ale wcale nie są to piosenkarki

Na ciekawy pomysł promocji wpadł brytyjski Lidl. Do reklamowania zatrudniono pracowników o imionach lub nazwiskach identycznych z tym, jak nazywają się gwiazdy.

Publikacja: 02.02.2024 17:15

Shakira i Adele promują perfumy Lidla. Ale wcale nie są to piosenkarki

Foto: Bloomberg

Dostępne w brytyjskich sklepach Lidla perfumy marek Suddenly i G.Bellini cieszą się wśród mieszkańców Zjednoczonego Królestwa sporą popularnością. Duży udział w tym mają z pewnością ceny, które kształtują się w okolicach 5,25 funtów (ok. 27 zł) za buteleczkę. Lidl postanowił podkręcić popularność swojej oferty akcją promocyjną wykorzystującą Adele, Shakirę czy Chrisa Pratta i Robbiego Williamsa. Tyle że w akcji tej nie biorą udziału wielkie gwiazdy muzyki czy znany z MCU aktor. Lidl znalazł swoich pracowników o imionach i nazwiskach pasujących do kampanii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama