Reklama

Shakira i Adele promują perfumy Lidla. Ale wcale nie są to piosenkarki

Na ciekawy pomysł promocji wpadł brytyjski Lidl. Do reklamowania zatrudniono pracowników o imionach lub nazwiskach identycznych z tym, jak nazywają się gwiazdy.

Publikacja: 02.02.2024 17:15

Shakira i Adele promują perfumy Lidla. Ale wcale nie są to piosenkarki

Foto: Bloomberg

Dostępne w brytyjskich sklepach Lidla perfumy marek Suddenly i G.Bellini cieszą się wśród mieszkańców Zjednoczonego Królestwa sporą popularnością. Duży udział w tym mają z pewnością ceny, które kształtują się w okolicach 5,25 funtów (ok. 27 zł) za buteleczkę. Lidl postanowił podkręcić popularność swojej oferty akcją promocyjną wykorzystującą Adele, Shakirę czy Chrisa Pratta i Robbiego Williamsa. Tyle że w akcji tej nie biorą udziału wielkie gwiazdy muzyki czy znany z MCU aktor. Lidl znalazł swoich pracowników o imionach i nazwiskach pasujących do kampanii.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama