Reklama
Rozwiń

Shakira i Adele promują perfumy Lidla. Ale wcale nie są to piosenkarki

Na ciekawy pomysł promocji wpadł brytyjski Lidl. Do reklamowania zatrudniono pracowników o imionach lub nazwiskach identycznych z tym, jak nazywają się gwiazdy.

Publikacja: 02.02.2024 17:15

Shakira i Adele promują perfumy Lidla. Ale wcale nie są to piosenkarki

Foto: Bloomberg

Dostępne w brytyjskich sklepach Lidla perfumy marek Suddenly i G.Bellini cieszą się wśród mieszkańców Zjednoczonego Królestwa sporą popularnością. Duży udział w tym mają z pewnością ceny, które kształtują się w okolicach 5,25 funtów (ok. 27 zł) za buteleczkę. Lidl postanowił podkręcić popularność swojej oferty akcją promocyjną wykorzystującą Adele, Shakirę czy Chrisa Pratta i Robbiego Williamsa. Tyle że w akcji tej nie biorą udziału wielkie gwiazdy muzyki czy znany z MCU aktor. Lidl znalazł swoich pracowników o imionach i nazwiskach pasujących do kampanii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama