Dostępne w brytyjskich sklepach Lidla perfumy marek Suddenly i G.Bellini cieszą się wśród mieszkańców Zjednoczonego Królestwa sporą popularnością. Duży udział w tym mają z pewnością ceny, które kształtują się w okolicach 5,25 funtów (ok. 27 zł) za buteleczkę. Lidl postanowił podkręcić popularność swojej oferty akcją promocyjną wykorzystującą Adele, Shakirę czy Chrisa Pratta i Robbiego Williamsa. Tyle że w akcji tej nie biorą udziału wielkie gwiazdy muzyki czy znany z MCU aktor. Lidl znalazł swoich pracowników o imionach i nazwiskach pasujących do kampanii.
Czytaj więcej
Universal Music planuje wycofanie milionów utworów z aplikacji TikTok. Koncerny nie porozumiały się w sprawie płatności.
W akcji udział bierze więc pracownica magazynu z Lidla w Luton Adele Prattley, którą sfotografowano na różowym tle i w ślicznej, zwiewnej sukience. Mamy też Shakirę, pracownicę obsługi klienta, która prezentuje się we wschodnich motywach pełnych złota. A męskie zapachy promują Chris Pratt, menedżer sklepu w Preston Grange, który świetnie prezentuje się na nawiązującym do ikonicznych motywów Dzikiego Zachodu zdjęciu, i zastępca kierownika z Stanningley Robbie Williams, który promuje zapach na morskich motywach.
– Nasi koledzy są na co dzień supergwiazdami, więc do kogo innego mielibyśmy zadzwonić, gdybyśmy chcieli rozpocząć głośną kampanię promującą nasze perfumy, niż nasze własne Adele, Shakira, Chris i Robbiego? – komentuje cytowany przez serwis Nowy Marketing, Peter De Roos, dyrektor ds. klientów w Lidl GB.