Aktualizacja: 25.01.2016 09:55 Publikacja: 25.01.2016 09:55
Foto: 123rf.com
Sprzedaż perfum, kosmetyków do makijażu i produktów do pielęgnacji ciała w salonach i domach towarowych zmalała o 1 proc. do 2,9 mld euro — wynika z danych instytutu NPD. Spadek był jeszcze większy pod względem wolumenu — o 3 proc., natomiast wzrost cen zmniejszył dynamikę do 1,8 proc. ze średniej 3,7 proc. w 2014 r. Na gorszy wynik wpłynęła sprzedaż perfum, które stanowią dwie trzecie sprzedaży, a ta zmalała o 2 proc.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas