Aktualizacja: 21.05.2025 21:00 Publikacja: 27.11.2023 16:04
Foto: Adobe Stock
Amerykańscy konsumenci wydali w tegoroczny Black Friday na zakupy online rekordowe 9,8 mld USD - mówią dane Adobe Analytics. Sprzedaż w tej formie wzrosła o 7,5 proc. rok do roku. Czarny Piątek to dzień dużych promocji w sklepach po Święcie Dziękczynienia, tradycyjnie uznawany za inaugurację bożonarodzeniowego sezonu sprzedaży. Sprzedaż online w samo Święto Dziękczynienia wyniosła natomiast 5,6 mld USD i była o 5,5 proc. wyższa niż przed rokiem.
Brytyjski Marks and Spencer nie dość, że długo miał zupełnie zablokowane systemy informatyczne, przez co nie móg...
Rosja złożyła skargę na Unię Europejską w Światowej Organizacji Handlu (WTO). Zrobiła to w dniu rozmów Donalda T...
Na nowo rozpętana przez prezydenta USA Donalda Trumpa wojna celna znacznie pogorszyła nastroje globalnych ekspor...
Do korzystania z AI przy zakupach przyznaje się już 37 proc. konsumentów, blisko o połowę więcej niż rok temu. W...
Unia przynajmniej na jakiś czas wraca do ceł i kwot importowych na ukraińskie produkty rolne sprzed rosyjskiej i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas