Reklama
Rozwiń
Reklama

Popularny sklep wprowadził bilety wstępu. Miał dość ludzi, którzy nie kupowali

Znany sklep ogrodniczy w Warszawie, słynący z barwnych wystaw świątecznych, ogłosił, że wprowadza bilety wstępu dla wszystkich klientów i odwiedzających. Decyzja wywołała ostre reakcje w sieci.

Publikacja: 22.11.2023 15:03

Popularny sklep wprowadził bilety wstępu. Miał dość ludzi, którzy nie kupowali

Foto: Adobe Stock

Centrum ogrodnicze Flora Point - Świat Roślin, mieszczące się w stołecznym Wawrze, co roku przyciąga tłumy swoją bogatą wystawą bożonarodzeniową. Problem w tym, że wielu gości przybywa tylko po to, by obejrzeć świąteczne dekoracje, a nie zrobić w sklepie zakupy. Jak zauważyli właściciele marketu, sytuacja ta stwarza dyskomfort dla reszty klientów, którzy muszą przeciskać się przez odwiedzających, by nabyć upatrzone produkty.

Bilet wstępu do sklepu

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama