Reklama

Popularny sklep wprowadził bilety wstępu. Miał dość ludzi, którzy nie kupowali

Znany sklep ogrodniczy w Warszawie, słynący z barwnych wystaw świątecznych, ogłosił, że wprowadza bilety wstępu dla wszystkich klientów i odwiedzających. Decyzja wywołała ostre reakcje w sieci.

Publikacja: 22.11.2023 15:03

Popularny sklep wprowadził bilety wstępu. Miał dość ludzi, którzy nie kupowali

Foto: Adobe Stock

Centrum ogrodnicze Flora Point - Świat Roślin, mieszczące się w stołecznym Wawrze, co roku przyciąga tłumy swoją bogatą wystawą bożonarodzeniową. Problem w tym, że wielu gości przybywa tylko po to, by obejrzeć świąteczne dekoracje, a nie zrobić w sklepie zakupy. Jak zauważyli właściciele marketu, sytuacja ta stwarza dyskomfort dla reszty klientów, którzy muszą przeciskać się przez odwiedzających, by nabyć upatrzone produkty.

Czytaj więcej

Zaczęło się zakupowe szaleństwo. Świetne dane GUS o sprzedaży

Bilet wstępu do sklepu

Sklep znalazł więc rozwiązanie, którym zaskoczył klientów – wprowadza obowiązkowe opłaty wstępu. Bilety w cenie 20 zł muszą nabyć wszyscy goście, również klienci. Jak tłumaczy Flora Point, wystawa świąteczna znajduje się na terenie całego sklepu i nie mam możliwości wydzielenia strefy jedynie na wystawy. Osoby, które zdecydują się na zakup artykułów, mogą liczyć na zwrot ceny biletu przy kasie. Darmowe wejście przewidziane jest jedynie dla stałych klientów.

„Zapraszamy Was do zwiedzania naszego Miasteczka Świątecznego, gdzie czekają na Was wyjątkowe, tematyczne dekoracje, cudowne świąteczne produkty oraz nowe menu w naszym bistro Paradis” – napisała Flora Point w poście na Facebooku.

Reklama
Reklama

„Każdy bilet wstępu na Świąteczne Miasteczko daje gwarancję odzyskania jego wartości przy kasie, jeśli zdecydujesz się na zakupy w naszym sklepie. Stałym klientom z karta gwarantujemy darmowe wejście” – zapewnił sklep.

Część klientów oburzona, inni popierają pomysł

Decyzja marketu spotkała się z mieszanymi reakcjami klientów. Jedni wyrazili oburzenie koniecznością zakupów biletu. „Trochę to słabe, tak jakoś mało w klimacie Świąt. Jestem Waszą stałą klientką, ale ta akcja kompletnie mi się nie podoba. Chyba w tym roku zrezygnuję z oglądania wystawy i zakupów” – napisała jedna internautka. „Serio ?! Trzeba kupić bilet? Uwielbiam Wasz sklep, ale do najtańszych nie należy i jeszcze wprowadzacie opłatę za wstęp?!” – oburzyła się inna.

Czytaj więcej

Ikea ma problem z grafikiem pracy. Przez brak niedzieli handlowej

Niektórzy wyrazili jednak głosy poparcia dla nowych zasad sklepu. „Ja rozumiem opłaty i w pełni was wspieram, czas świąt to nie czas, aby traktować wasz sklep jako darmową ściankę na Instagram” – skomentowała jedna z klientek. „Bardzo popieram pomysł. Jestem stałą klientką od lat i robię zakupy kilka razy w miesiącu. Ostatnio okres przed Bożym Narodzeniem to była masakra, bo i parking zajęty i tłum ludzi, którzy robią jedynie zdjęcia” – zawtórowała inna.

Handel
USA zniosły sankcje na nawozy z Białorusi. Co to oznacza dla rynku?
Handel
Pracownicy sieci Kaufland protestują. Odchodzą od kas na dwie godziny
Handel
UOKiK wygrywa w sądzie z Biedronką. Sieć zapłaci potężną karę
Handel
Prada reaguje na krytykę. Limitowana kolekcja Kolhapuri powstanie w Indiach
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Handel
Wielka zmiana dla browarów. Zatrzymają swoje systemy kaucyjne
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama