Popularny sklep wprowadził bilety wstępu. Miał dość ludzi, którzy nie kupowali

Znany sklep ogrodniczy w Warszawie, słynący z barwnych wystaw świątecznych, ogłosił, że wprowadza bilety wstępu dla wszystkich klientów i odwiedzających. Decyzja wywołała ostre reakcje w sieci.

Publikacja: 22.11.2023 15:03

Popularny sklep wprowadził bilety wstępu. Miał dość ludzi, którzy nie kupowali

Foto: Adobe Stock

Centrum ogrodnicze Flora Point - Świat Roślin, mieszczące się w stołecznym Wawrze, co roku przyciąga tłumy swoją bogatą wystawą bożonarodzeniową. Problem w tym, że wielu gości przybywa tylko po to, by obejrzeć świąteczne dekoracje, a nie zrobić w sklepie zakupy. Jak zauważyli właściciele marketu, sytuacja ta stwarza dyskomfort dla reszty klientów, którzy muszą przeciskać się przez odwiedzających, by nabyć upatrzone produkty.

Bilet wstępu do sklepu

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne