Reklama

Robert Lewandowski został twarzą marki odzieżowej Vistula

Kapitan reprezentacji Polski i napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium został twarzą marki odzieżowej Vistula.

Publikacja: 22.02.2016 13:02

Robert Lewandowski został twarzą marki odzieżowej Vistula

Foto: materiały prasowe

W połowie marca wystartuje kampania reklamowa Vistuli z udziałem Roberta Lewandowskiego. Będzie promował kolekcję odzieży na wiosnę i lato 2016. Kontrakt z Robertem Lewandowskim obejmuje roczną współpracę, a jego twarz zobaczymy w wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej kampanii Vistuli. Zdjęcia z udziałem gwiazdy na nadchodzący sezon wykonała Iza Grzybowska. Akcji promocyjnej towarzyszyć będzie film autorstwa Kuby Kossaka.

Sesja zdjęciowa Vistuli na wiosnę i lato 2016 została wykonana w surowym, nowoczesnym wnętrzu, które stało się doskonałym tłem do wyeksponowania nowych konstrukcji garniturów, marynarek, koszul i pozostałych elementów męskiej garderoby składające się na bogatą wiosenno-letnią propozycję marki.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama