Reklama
Rozwiń

Szef Zalando: moda na e-commerce wróci. W sklepach wciąż boom na przeceny

Konsumenci wrócili do tradycyjnych sklepów i po pierwszym półroczu 2023 r. Zalando liczy, że w całym roku chociaż utrzyma przychody. Polskie sieci sklepów liczą na udaną jesień po okresie przecen.

Publikacja: 03.08.2023 13:22

Przemysł odzieżowy ma również przeciwników. Na zdjęciu protest przeciwko "fast fashion" w Belgii

Przemysł odzieżowy ma również przeciwników. Na zdjęciu protest przeciwko "fast fashion" w Belgii

Foto: Bloomberg

– Na początku roku przewidywaliśmy, że będzie on pełen wyzwań. I tak właśnie jest. Zawężamy naszą ostatnią prognozę – powiedział w czwartek, podczas prezentacji wyników kwartalnych Zalando Robert Gentz, prezes internetowej platformy handlu odzieżą, obuwiem i akcesoriami.

Przedstawione dziś dane wskazują, że skala biznesu Zalando, największej platformy e-commerce z tym asortymentem w regionie Europy Środkowowschodniej, nie rośnie. W drugim kwartale 2023 r. przychody Zalando były o 2,5 proc. niższe niż przed rokiem. Wyniosły 2,56 mld euro.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Spłonęło centrum logistyczne LPP w Rumunii. Przenosiny do Polski
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota