Reklama

Szef Zalando: moda na e-commerce wróci. W sklepach wciąż boom na przeceny

Konsumenci wrócili do tradycyjnych sklepów i po pierwszym półroczu 2023 r. Zalando liczy, że w całym roku chociaż utrzyma przychody. Polskie sieci sklepów liczą na udaną jesień po okresie przecen.

Publikacja: 03.08.2023 13:22

Przemysł odzieżowy ma również przeciwników. Na zdjęciu protest przeciwko "fast fashion" w Belgii

Przemysł odzieżowy ma również przeciwników. Na zdjęciu protest przeciwko "fast fashion" w Belgii

Foto: Bloomberg

– Na początku roku przewidywaliśmy, że będzie on pełen wyzwań. I tak właśnie jest. Zawężamy naszą ostatnią prognozę – powiedział w czwartek, podczas prezentacji wyników kwartalnych Zalando Robert Gentz, prezes internetowej platformy handlu odzieżą, obuwiem i akcesoriami.

Przedstawione dziś dane wskazują, że skala biznesu Zalando, największej platformy e-commerce z tym asortymentem w regionie Europy Środkowowschodniej, nie rośnie. W drugim kwartale 2023 r. przychody Zalando były o 2,5 proc. niższe niż przed rokiem. Wyniosły 2,56 mld euro.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Polacy gruntownie przygotowują się do zakupów. Najpierw sprawdzą ceny w internecie
Handel
Chiny odpowiadają Donaldowi Trumpowi. Bronią ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich
Handel
Czy Chiny dadzą Ameryce zwycięstwo handlowe w zamian za Tajwan?
Handel
Najpierw Pfizer, teraz AstraZeneca. Donald Trump zawarł nową umową w sprawie cen leków w USA
Handel
Donald Trump grozi Chinom wyższymi cłami i odwołaniem spotkania z Xi Jinpingiem
Reklama
Reklama