- Rok 2016 będzie najbardziej spektakularnym w realizacji strategii zagranicznej. Nasza grupa powiększy się o co najmniej 100 tys. mkw. netto, czyli o 27 proc. - zapowiada Piotr Nowjalis, wiceprezes CCC. Dla porównania w 2015 r. powierzchnia wzrosła o 66 tys. mkw. netto, czyli o 22 proc. i na koniec roku firma liczyła 773 sklepy.
Około 77 tys. mkw. netto przybędzie za granicą (110 sklepów), zaś pozostałe 23 tys. mkw. (40 sklepów) w Polsce. Poza naszym krajem największy przyrost firma odnotuje w Niemczech, Austrii i Rumunii. Wszystkie pozostałe kraje będą miały również wysoki udział we wzroście powierzchni. Otwarcia zagraniczne będą rozłożone równo na dwie połowy roku, zaś polskie w zdecydowanej większości nastąpią w drugiej połowie. Inwestycje w środki trwałe mają przekroczyć 140 mln zł (sklepy własne i logistyka).