Reklama

CCC rozwija się jak nigdy dotąd

Bieżący rok przyniesie obuwniczej firmie najszybszy rozwój w jej historii. Dodatkowo dzięki przejęciu eObuwia.pl chce stać się liderem w sprzedaży internetowej w Europie Środkowej.

Aktualizacja: 25.02.2016 14:58 Publikacja: 25.02.2016 14:26

CCC rozwija się jak nigdy dotąd

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński

- Rok 2016 będzie najbardziej spektakularnym w realizacji strategii zagranicznej. Nasza grupa powiększy się o co najmniej 100 tys. mkw. netto, czyli o 27 proc. - zapowiada Piotr Nowjalis, wiceprezes CCC. Dla porównania w 2015 r. powierzchnia wzrosła o 66 tys. mkw. netto, czyli o 22 proc. i na koniec roku firma liczyła 773 sklepy.

Około 77 tys. mkw. netto przybędzie za granicą (110 sklepów), zaś pozostałe 23 tys. mkw. (40 sklepów) w Polsce. Poza naszym krajem największy przyrost firma odnotuje w Niemczech, Austrii i Rumunii. Wszystkie pozostałe kraje będą miały również wysoki udział we wzroście powierzchni. Otwarcia zagraniczne będą rozłożone równo na dwie połowy roku, zaś polskie w zdecydowanej większości nastąpią w drugiej połowie. Inwestycje w środki trwałe mają przekroczyć 140 mln zł (sklepy własne i logistyka).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama