Koncept Auchan GO to bezobsługowy sklep, oferujący szeroką ofertę produktów, w tym świeżych. Zastosowane w sklepie zaawansowane rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji zapewnia partner strategiczny projektu – firma Trigo.
Czytaj więcej
Sieci przechodzą na elektroniczne etykiety cenowe, które pozwalają nie tylko na oszczędności papi...
Polska jest pierwszym rynkiem, na którym sklep Auchan Go został otwarty dla konsumentów, po testach konceptu we Francji. - To kolejne rozwiązanie, które udostępniamy naszym klientom z myślą o zapewnieniu im komfortu i spersonalizowanych doświadczeń zakupowych – mówi Katarzyna Tokarewicz, dyrektorka ds. transformacji i projektów w Auchan Polska.
Sieć podaje, że zaawansowany system zastosowany w tym sklepie pozwala na digitalizowanie i automatyzowanie zarówno małych, jak i większych powierzchni sklepowych, z większą liczbą klientów i dużą różnorodnością asortymentu. Do tego nowo otwarty sklep traktowany jest jako swego rodzaju laboratorium. - Zakładamy, że koncept Auchan GO będzie stale ewoluował odpowiadając na nowe oczekiwania naszych klientów. Docelowo planujemy otwarcie 40 placówek tego typu w ciągu najbliższych kilku lat - podaje firma.
Czytaj więcej
Sklepy pracują obecnie nad wieloma rozwiązaniami, które mogą zupełnie zmienić sposób robienia zak...