Reklama
Rozwiń
Reklama

Ubrać się modnie, ale tanio

Outlety i popularne sieciówki odbierają dziś klientów markom odzieżowym i obuwniczym ze średniej półki cenowej – wynika z najnowszych danych polskich przedsiębiorstw.

Publikacja: 11.05.2023 03:00

Ubrać się modnie, ale tanio

Foto: Adobe Stock

Nie ma jeszcze pełnych danych makroekonomicznych o sytuacji gospodarki w kwietniu, ale co nieco można już wyczytać z wyników miesięcznych firm. Coraz wyraźniej widać, że konsumenci w Polsce szukają cenowych okazji. Obroty firm rosną, ale wolniej, niż wynosi inflacja.

Szukają okazji

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama