Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2025 08:49 Publikacja: 08.03.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
8 marca uczcić chce 46,3 proc. Polaków – wynika z badania GfK, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. – Od kilkunastu miesięcy konsumenci zaciskają pasa i ograniczają wydatki. W efekcie aż 72 proc. respondentów wyda w ten dzień nie więcej niż 100 zł – mówi Anna Szwedowska, konsultant w GfK. – Dla porównania świętowanie walentynek zadeklarowało 39 proc. Polaków, a na podarunki o wartości powyżej 100 zł zdecydowało się wówczas blisko 40 proc. – dodaje.
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas