Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 17:10 Publikacja: 12.10.2022 14:00
Foto: Adobe Stock
Popularna sieć sklepów z artykułami takimi jak niedrogie ubrania czy drobne artykuły wyposażenia domu zrezygnowała z obecności na platformach sprzedażowych. W październiku 2021 Pepco szumnie ogłosiło wejście na 8 platform typu marketplace i rozpoczęcie sprzedaży internetowej bez otwierania własnego e-sklepu – rok po tym trochę już mniej szumnie Pepco wycofało swoje artykuły z e-sprzedaży.
Produkty Pepco zniknęły już z Allegro czy EmpikPlace (na Allegro zostały jeszcze w sklepach innych podmiotów). Obie platformy sprzedażowe potwierdzają wycofanie się sieci handlowej z e-sprzedaży. Pepco również potwierdziło ten krok, tłumacząc, że zgromadziło przez rok „wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju naszej strategii digitalowej”. Sieć tłumaczyła serwisowi Wiadomości Handlowe, że klienci Pepco „cenią możliwość odwiedzenia sklepu, obejrzenia produktu, osobistego kontaktu z obsługą”.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas