Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.05.2016 07:06 Publikacja: 26.05.2016 22:00
Niezależnie od kategorii poszukiwanych produktów głównym motywem zakupów jest promocja, na jaką konsument trafi w sklepie. Z badania firmy Open Research wynika, że tylko 6,8 proc. klientów na zakupach spożywczych nie zwraca uwagi na promocje.
W przypadku artykułów chemii gospodarczej ta grupa to 8,4 proc., a kosmetyków 10 proc. Pozostali w mniejszym czy większym stopniu kierują się okazjami, a co dziesiąty konsument mówi wprost, że zawsze kupuje wyłącznie towary w promocji, nawet jeśli zupełnie ich nie zna.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas