Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.05.2016 07:06 Publikacja: 26.05.2016 22:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123rf.com
Niezależnie od kategorii poszukiwanych produktów głównym motywem zakupów jest promocja, na jaką konsument trafi w sklepie. Z badania firmy Open Research wynika, że tylko 6,8 proc. klientów na zakupach spożywczych nie zwraca uwagi na promocje.
W przypadku artykułów chemii gospodarczej ta grupa to 8,4 proc., a kosmetyków 10 proc. Pozostali w mniejszym czy większym stopniu kierują się okazjami, a co dziesiąty konsument mówi wprost, że zawsze kupuje wyłącznie towary w promocji, nawet jeśli zupełnie ich nie zna.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas