Aktualizacja: 13.06.2016 22:00 Publikacja: 13.06.2016 22:00
Foto: 123RF
Na dwudniowej imprezie zaprezentowane będą m.in. badania i analizy rynku, odbędą się także dyskusje poświęcone rządowym planom funkcjonowania handlu. Zaplanowano warsztaty na temat najnowszych trendów oraz inspiracji dla opakowań marek własnych. W ramach warsztatów wystawcy wezmą udział w konkursie na najlepsze opakowanie marki własnej „Best Private Labels Packaging".
Swój udział w wydarzeniu potwierdziły duże sieci, m.in. Biedronka, Lidl, Tesco, Piotr i Paweł, Superpharm, Stokrotka, jak również Grupa Specjał i Krakowski Kredens.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas