Aktualizacja: 29.06.2016 20:28 Publikacja: 29.06.2016 20:28
Po bardzo szybko rosnącej kategorii produktów dla zwierząt widać bogacenie się Polaków, którzy coraz większe sumy przeznaczają na potrzeby swoich ulubieńców. Według Euromonitor International rynek wart jest już 2,3 mld zł i nadal rośnie – średnio po kilka procent rocznie.
Potwierdza to badanie porównywarki Ceneo przeprowadzone z racji zbliżającego się Dnia Psa, obchodzonego 1 lipca. Do posiadania tych zwierząt przyznaje się 56 proc. ankietowanych, tylko 15 proc. wydaje na pupila mniej niż 50 zł miesięcznie. Wydatki rosną, ponieważ mniej niż co drugi właściciel psa za główną pozycję wydatków na zwierzaka uznaje jedzenie – kupowane są wszelkiego typu akcesoria, jak obroże, smycze czy ubrania. Poważną pozycją w wydatkach są też wszelkiego typu badania lekarskie.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas