Reklama

Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Amerykański koncern Limited Brands, który jest m.in. właścicielem marki Victoria's Secret, ma poważne problemy ze spadkiem sprzedaży.

Aktualizacja: 03.07.2016 13:20 Publikacja: 03.07.2016 12:17

Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Foto: 123rf.com

Akcje koncernu szybko tracą na wartości. A wszystko przez coraz mniejsze zainteresowanie stanikami typu push-up.

W tym roku akcje Limited Brands straciły już 29 proc. na wartości. Przede wszystkim młode kobiety nie chcą już watowanych i wypychających staników w których specjalizuje się Victoria's Secret. Firma postanowiła więc nieco zmienić asortyment i produkować więcej niewatowanych i sportowych staników. Konkurencyjne firmy produkujące bieliznę już od dawna oferują głownie lekkie i proste staniki. Popyt na nie gwałtownie rośnie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama