Reklama
Rozwiń
Reklama

Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Amerykański koncern Limited Brands, który jest m.in. właścicielem marki Victoria's Secret, ma poważne problemy ze spadkiem sprzedaży.

Aktualizacja: 03.07.2016 13:20 Publikacja: 03.07.2016 12:17

Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Foto: 123rf.com

Akcje koncernu szybko tracą na wartości. A wszystko przez coraz mniejsze zainteresowanie stanikami typu push-up.

W tym roku akcje Limited Brands straciły już 29 proc. na wartości. Przede wszystkim młode kobiety nie chcą już watowanych i wypychających staników w których specjalizuje się Victoria's Secret. Firma postanowiła więc nieco zmienić asortyment i produkować więcej niewatowanych i sportowych staników. Konkurencyjne firmy produkujące bieliznę już od dawna oferują głownie lekkie i proste staniki. Popyt na nie gwałtownie rośnie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama