Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Amerykański koncern Limited Brands, który jest m.in. właścicielem marki Victoria's Secret, ma poważne problemy ze spadkiem sprzedaży.

Aktualizacja: 03.07.2016 13:20 Publikacja: 03.07.2016 12:17

Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Foto: 123rf.com

Akcje koncernu szybko tracą na wartości. A wszystko przez coraz mniejsze zainteresowanie stanikami typu push-up.

W tym roku akcje Limited Brands straciły już 29 proc. na wartości. Przede wszystkim młode kobiety nie chcą już watowanych i wypychających staników w których specjalizuje się Victoria's Secret. Firma postanowiła więc nieco zmienić asortyment i produkować więcej niewatowanych i sportowych staników. Konkurencyjne firmy produkujące bieliznę już od dawna oferują głownie lekkie i proste staniki. Popyt na nie gwałtownie rośnie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama