Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Amerykański koncern Limited Brands, który jest m.in. właścicielem marki Victoria's Secret, ma poważne problemy ze spadkiem sprzedaży.

Aktualizacja: 03.07.2016 13:20 Publikacja: 03.07.2016 12:17

Limited Brands: marka Victoria's Secret musi zmienić asortyment

Foto: 123rf.com

Akcje koncernu szybko tracą na wartości. A wszystko przez coraz mniejsze zainteresowanie stanikami typu push-up.

W tym roku akcje Limited Brands straciły już 29 proc. na wartości. Przede wszystkim młode kobiety nie chcą już watowanych i wypychających staników w których specjalizuje się Victoria's Secret. Firma postanowiła więc nieco zmienić asortyment i produkować więcej niewatowanych i sportowych staników. Konkurencyjne firmy produkujące bieliznę już od dawna oferują głownie lekkie i proste staniki. Popyt na nie gwałtownie rośnie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem