Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2016 14:51 Publikacja: 04.07.2016 14:24
W czerwcu spółka Próchnik wypracowała łącznie 5,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz internetowych), czyli o 40 proc. więcej niż rok temu. W tym główna marka Adam Feliks Próchnik zwiększyła obroty o 64 proc., do 4,6 mln zł (była mocna także w poprzednich miesiącach), zaś ekskluzywny brand Rage Age zanotował –14 proc. spadek, do 1,08 mln zł (ostatnio traci sprzedaż).
To kolejny dobry miesiąc Próchnika, którego powierzchnia handlowa jest o około 10 proc. mniejsza niż rok temu, co świadczy o rosnącej efektywności sprzedaży. Firma w kwietniu i marcu poprawiła przychody aż o 43 proc. i o 80 proc., zaś narastająco od początku roku jej sprzedaż wzrosła już o 34 proc., do 30,95 mln zł. W tym Adam Feliks Próchnik zanotował aż 56-proc. wzrost, do 24,5 mln zł, zaś Rage Age 13-proc. spadek, do 6,5 mln zł.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas