Reklama

Próchnik w czerwcu mocno w zwiększył sprzedaż

Odzieżowa firma w czerwcu zanotowała kolejny raz wysokie tempo wzrostu sprzedaży, ale zaskoczeniem jest tym razem spory spadek marży.

Aktualizacja: 04.07.2016 14:51 Publikacja: 04.07.2016 14:24

W czerwcu spółka Próchnik wypracowała łącznie 5,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz internetowych), czyli o 40 proc. więcej niż rok temu. W tym główna marka Adam Feliks Próchnik zwiększyła obroty o 64 proc., do 4,6 mln zł (była mocna także w poprzednich miesiącach), zaś ekskluzywny brand Rage Age zanotował –14 proc. spadek, do 1,08 mln zł (ostatnio traci sprzedaż).

To kolejny dobry miesiąc Próchnika, którego powierzchnia handlowa jest o około 10 proc. mniejsza niż rok temu, co świadczy o rosnącej efektywności sprzedaży. Firma w kwietniu i marcu poprawiła przychody aż o 43 proc. i o 80 proc., zaś narastająco od początku roku jej sprzedaż wzrosła już o 34 proc., do 30,95 mln zł. W tym Adam Feliks Próchnik zanotował aż 56-proc. wzrost, do 24,5 mln zł, zaś Rage Age 13-proc. spadek, do 6,5 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama