Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.07.2016 14:51 Publikacja: 04.07.2016 14:24
W czerwcu spółka Próchnik wypracowała łącznie 5,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz internetowych), czyli o 40 proc. więcej niż rok temu. W tym główna marka Adam Feliks Próchnik zwiększyła obroty o 64 proc., do 4,6 mln zł (była mocna także w poprzednich miesiącach), zaś ekskluzywny brand Rage Age zanotował –14 proc. spadek, do 1,08 mln zł (ostatnio traci sprzedaż).
To kolejny dobry miesiąc Próchnika, którego powierzchnia handlowa jest o około 10 proc. mniejsza niż rok temu, co świadczy o rosnącej efektywności sprzedaży. Firma w kwietniu i marcu poprawiła przychody aż o 43 proc. i o 80 proc., zaś narastająco od początku roku jej sprzedaż wzrosła już o 34 proc., do 30,95 mln zł. W tym Adam Feliks Próchnik zanotował aż 56-proc. wzrost, do 24,5 mln zł, zaś Rage Age 13-proc. spadek, do 6,5 mln zł.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas