Aktualizacja: 10.07.2016 22:10 Publikacja: 10.07.2016 20:47
W ciągu roku rynek e-zakupów robionych za pomocą smartfonów i tabletów urósł o niemal jedną trzecią. Ich udział w całości handlu internetowego jest wciąż dużo niższy niż w USA czy Korei Południowej, gdzie zbliża się nawet do 50 proc. Ale i tak polski wynik jest wysoki, biorąc pod uwagę sceptyczne podejście branży handlowej. Jeszcze dwa lata temu większość e-sklepów nie miała mobilnej strony czy aplikacji, teraz zmiany widać na każdym kroku.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas