Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec epoki, marka Burberry znika z Polski

Jedna z pierwszych marek luksusowych w Polsce zamyka swoje salony w naszym kraju

Aktualizacja: 14.07.2016 14:21 Publikacja: 14.07.2016 13:51

Koniec epoki, marka Burberry znika z Polski

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Dla Polaków Burberry było jedną z pierwszych marek, która zdecydowała się prowadzić sprzedaż w naszym kraju. Nie były to własne salony, operacje prowadzone były za pośrednictwem franczyzowej umowy ze spółką Paradise Group.

10-letnia umowa wygasła, salon w Poznaniu został już zamknięty, katowicki będzie działał do końca licpa, a warszawski do końca sierpnia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama