Koniec epoki, marka Burberry znika z Polski

Jedna z pierwszych marek luksusowych w Polsce zamyka swoje salony w naszym kraju

Aktualizacja: 14.07.2016 14:21 Publikacja: 14.07.2016 13:51

Koniec epoki, marka Burberry znika z Polski

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Dla Polaków Burberry było jedną z pierwszych marek, która zdecydowała się prowadzić sprzedaż w naszym kraju. Nie były to własne salony, operacje prowadzone były za pośrednictwem franczyzowej umowy ze spółką Paradise Group.

10-letnia umowa wygasła, salon w Poznaniu został już zamknięty, katowicki będzie działał do końca licpa, a warszawski do końca sierpnia.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł