Reklama

CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej, uruchomiła kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego

Firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej, uruchomiła kolejne wersje językowe - słowacką i angielską - swojego sklepu internetowego.

Publikacja: 25.07.2016 13:54

Zarząd CDRL podkreśla, że rozwój sprzedaży internetowej to jeden z filarów strategii spółki odzieżowej. - Zgodnie z zapowiedziami realizujemy strategię rozwoju sprzedaży online. W lipcu uruchomiliśmy kolejne dwie wersje językowe sklepu internetowego. Wersję słowacką - dla naszych klientów na Słowacji, gdzie funkcjonujemy od dłuższego czasu i zauważaliśmy taką potrzebę rynkową. Co ważne, dostępna jest już także europejska wersja sklepu w języku angielskim, przeznaczona szczególnie klientom z państw europejskich, które nie mają dedykowanej wersji językowej sklepu oraz gdzie nie mamy na razie swoich stacjonarnych sklepów – mówi Marek Dworczak, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy CDRL.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama