Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.07.2016 13:54 Publikacja: 25.07.2016 13:54
Zarząd CDRL podkreśla, że rozwój sprzedaży internetowej to jeden z filarów strategii spółki odzieżowej. - Zgodnie z zapowiedziami realizujemy strategię rozwoju sprzedaży online. W lipcu uruchomiliśmy kolejne dwie wersje językowe sklepu internetowego. Wersję słowacką - dla naszych klientów na Słowacji, gdzie funkcjonujemy od dłuższego czasu i zauważaliśmy taką potrzebę rynkową. Co ważne, dostępna jest już także europejska wersja sklepu w języku angielskim, przeznaczona szczególnie klientom z państw europejskich, które nie mają dedykowanej wersji językowej sklepu oraz gdzie nie mamy na razie swoich stacjonarnych sklepów – mówi Marek Dworczak, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy CDRL.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas