CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej, uruchomiła kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego

Firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej, uruchomiła kolejne wersje językowe - słowacką i angielską - swojego sklepu internetowego.

Publikacja: 25.07.2016 13:54

Zarząd CDRL podkreśla, że rozwój sprzedaży internetowej to jeden z filarów strategii spółki odzieżowej. - Zgodnie z zapowiedziami realizujemy strategię rozwoju sprzedaży online. W lipcu uruchomiliśmy kolejne dwie wersje językowe sklepu internetowego. Wersję słowacką - dla naszych klientów na Słowacji, gdzie funkcjonujemy od dłuższego czasu i zauważaliśmy taką potrzebę rynkową. Co ważne, dostępna jest już także europejska wersja sklepu w języku angielskim, przeznaczona szczególnie klientom z państw europejskich, które nie mają dedykowanej wersji językowej sklepu oraz gdzie nie mamy na razie swoich stacjonarnych sklepów – mówi Marek Dworczak, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy CDRL.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama