Lipcowe wzrosty w Coccodrillo

Ubiegły miesiąc okazał się bardzo udanym dla firmy CDRL, właściciela dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, która w tym czasie zanotowała prawie dwudziestoprocentowy wzrost sprzedaży.

Publikacja: 05.08.2016 11:59

W lipcu przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 12,47 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Narastająco od początku tego roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły już 75,9 mln zł przychodów, czyli 13 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Lipcowe i narastające od początku roku tempo jest wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.), co wskazuje na poprawę sprzedaży porównywalnej (wskaźnik efektywności sieci).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama