Lipcowe wzrosty w Coccodrillo

Ubiegły miesiąc okazał się bardzo udanym dla firmy CDRL, właściciela dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, która w tym czasie zanotowała prawie dwudziestoprocentowy wzrost sprzedaży.

Publikacja: 05.08.2016 11:59

W lipcu przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 12,47 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Narastająco od początku tego roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły już 75,9 mln zł przychodów, czyli 13 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Lipcowe i narastające od początku roku tempo jest wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.), co wskazuje na poprawę sprzedaży porównywalnej (wskaźnik efektywności sieci).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem