Reklama
Rozwiń
Reklama

Lipcowe wzrosty w Coccodrillo

Ubiegły miesiąc okazał się bardzo udanym dla firmy CDRL, właściciela dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, która w tym czasie zanotowała prawie dwudziestoprocentowy wzrost sprzedaży.

Publikacja: 05.08.2016 11:59

W lipcu przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 12,47 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Narastająco od początku tego roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły już 75,9 mln zł przychodów, czyli 13 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Lipcowe i narastające od początku roku tempo jest wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.), co wskazuje na poprawę sprzedaży porównywalnej (wskaźnik efektywności sieci).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama