W lipcu przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 12,47 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Narastająco od początku tego roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły już 75,9 mln zł przychodów, czyli 13 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Lipcowe i narastające od początku roku tempo jest wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.), co wskazuje na poprawę sprzedaży porównywalnej (wskaźnik efektywności sieci).

- Jesteśmy bardzo zadowoleni m.in. z wyników zanotowanych przez nasze sezonowe sklepy letnie zlokalizowane w miejscowościach wypoczynkowych. Dzięki nim nie tylko zwiększamy sprzedaż, ale też rozpoznawalność marki Coccodrillo wśród osób z całej Polski, którzy przyjeżdżają wypoczywać np. nad polskie morze – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła. W sumie CDRL otworzyło piętnaście sklepów sezonowych: dwanaście nad morzem, a trzy w innych miejscowościach turystycznych.

CDRL zanotowało pierwszy od bardzo dawna spadek sprzedaży w internetowym kanale sprzedaży w Polsce, co zarząd tłumaczy efektem sezonowym i wakacjami. W lipcu przychody sklepu internetowego były o 10 proc. niższe niż przed rokiem i wyniosły 489 tys. zł. Od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły 6,10 mln zł, co oznacza wzrost aż o 92 proc. rok do roku.

W całym 2015 r. skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13 proc., do 179,4 mln zł (zysk netto o 16,7 proc. do 13,3 mln zł). Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.