Reklama

Lipcowe wzrosty w Coccodrillo

Ubiegły miesiąc okazał się bardzo udanym dla firmy CDRL, właściciela dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, która w tym czasie zanotowała prawie dwudziestoprocentowy wzrost sprzedaży.

Publikacja: 05.08.2016 11:59

W lipcu przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 12,47 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Narastająco od początku tego roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły już 75,9 mln zł przychodów, czyli 13 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Lipcowe i narastające od początku roku tempo jest wyższe niż przyrost powierzchni handlowej (zwiększa się poniżej 10 proc.), co wskazuje na poprawę sprzedaży porównywalnej (wskaźnik efektywności sieci).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama