Aflofarm liderem wydatków reklamowych na kosmetyki

Prawie miliard złotych wydano w I półroczu na promocję medialną kosmetyków. Po raz pierwszy największym reklamodawcą została firma polska.

Aktualizacja: 12.08.2016 06:15 Publikacja: 11.08.2016 19:43

Producenci i dystrybutorzy kosmetyków wydali w I półroczu na reklamy swoich produktów w tradycyjnych mediach ponad 996 mln zł brutto, czyli o 3 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy badawczej Kantar Media.

To pokazuje, że niezależnie od kosztownej walki na promocje cenowe, która obniża marże i tempo wzrostu sprzedaży, firmy kosmetyczne nie ograniczają marketingowego wsparcia swojej oferty. Tak przynajmniej robi większość z nich, co widać po wydatkach największych reklamodawców. Prawie wszyscy z pierwszej piątki wydali na reklamy w I półroczu więcej niż rok wcześniej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem