Raport IBRiS: 66 proc. Poaków robi zakupy w ramach sprzedaży bezpośredniej. Najczęściej kupujemy kosmetyki

Prawie dwie trzecie Polaków kupuje produkty i usługi oferowane bezpośrednio przez przedstawicieli firmy. Najchętniej sięgają po kosmetyki.

Publikacja: 21.09.2016 11:46

Avon i Oriflame, dwaj globalni potentaci branży kosmetycznej, to najbardziej znane w Polsce firmy sp

Avon i Oriflame, dwaj globalni potentaci branży kosmetycznej, to najbardziej znane w Polsce firmy sprzedaży bezpośredniej, które najczęściej kojarzą się z tym sektorem.

Foto: Bloomberg

Avon i Oriflame, dwaj globalni potentaci branży kosmetycznej, to najbardziej znane w Polsce firmy sprzedaży bezpośredniej, które najczęściej kojarzą się z tym sektorem - wynika z czerwcowego sondażu Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS). Dla prawie czterech na dziesięciu ankietowanych Polaków sprzedaż bezpośrednia to firma i marka Avon, niemal co czwarty wskazuje to Oriflame a niewiele mniej osób (22 proc.) ze sprzedażą bezpośrednią kojarzy firmę Amway- znaną zarówno z kosmetyków jak i artykułów chemii gospodarczej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi