Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Woźniak: Rośnie waga decyzji kobiet

Raport HSBC o trendach konsumenckich na świecie zwraca uwagę nie tylko na szanse związane ze starzeniem się społeczeństw i rosnącą roli klasy średniej, ale także na fakt, że kobiety decydują o zakupach dotychczas kojarzonych jako „męskie"- mówi Krzysztof Woźniak, dyrektor Departamentu Bankowości Międzynarodowej HSBC

Aktualizacja: 22.09.2016 16:42 Publikacja: 22.09.2016 15:37

#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Woźniak: Rośnie waga decyzji kobiet

Foto: Rzeczpospolita

Przygotowaliście raport o trendach konsumenckich na świecie, również w Polsce. Jakie wnioski z niego płyną?

- Raport został przeprowadzony wśród konsumentów z 20 krajów. Łączna próba 90 tysięcy osób. Może być pomocny dla firm działających w kraju, jak i dla firm chcących zainwestować w Polsce i chcących poznać preferencje lokalnych konsumentów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama