#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Woźniak: Rośnie waga decyzji kobiet

Raport HSBC o trendach konsumenckich na świecie zwraca uwagę nie tylko na szanse związane ze starzeniem się społeczeństw i rosnącą roli klasy średniej, ale także na fakt, że kobiety decydują o zakupach dotychczas kojarzonych jako „męskie"- mówi Krzysztof Woźniak, dyrektor Departamentu Bankowości Międzynarodowej HSBC

Aktualizacja: 22.09.2016 16:42 Publikacja: 22.09.2016 15:37

#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Woźniak: Rośnie waga decyzji kobiet

Foto: Rzeczpospolita

Przygotowaliście raport o trendach konsumenckich na świecie, również w Polsce. Jakie wnioski z niego płyną?

- Raport został przeprowadzony wśród konsumentów z 20 krajów. Łączna próba 90 tysięcy osób. Może być pomocny dla firm działających w kraju, jak i dla firm chcących zainwestować w Polsce i chcących poznać preferencje lokalnych konsumentów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem