Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Woźniak: Rośnie waga decyzji kobiet

Raport HSBC o trendach konsumenckich na świecie zwraca uwagę nie tylko na szanse związane ze starzeniem się społeczeństw i rosnącą roli klasy średniej, ale także na fakt, że kobiety decydują o zakupach dotychczas kojarzonych jako „męskie"- mówi Krzysztof Woźniak, dyrektor Departamentu Bankowości Międzynarodowej HSBC

Aktualizacja: 22.09.2016 16:42 Publikacja: 22.09.2016 15:37

#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Woźniak: Rośnie waga decyzji kobiet

Foto: Rzeczpospolita

Przygotowaliście raport o trendach konsumenckich na świecie, również w Polsce. Jakie wnioski z niego płyną?

- Raport został przeprowadzony wśród konsumentów z 20 krajów. Łączna próba 90 tysięcy osób. Może być pomocny dla firm działających w kraju, jak i dla firm chcących zainwestować w Polsce i chcących poznać preferencje lokalnych konsumentów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama