#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Woźniak: Rośnie waga decyzji kobiet

Raport HSBC o trendach konsumenckich na świecie zwraca uwagę nie tylko na szanse związane ze starzeniem się społeczeństw i rosnącą roli klasy średniej, ale także na fakt, że kobiety decydują o zakupach dotychczas kojarzonych jako „męskie"- mówi Krzysztof Woźniak, dyrektor Departamentu Bankowości Międzynarodowej HSBC

Aktualizacja: 22.09.2016 16:42 Publikacja: 22.09.2016 15:37

#RZECZoBIZNESIE: Krzysztof Woźniak: Rośnie waga decyzji kobiet

Foto: Rzeczpospolita

Przygotowaliście raport o trendach konsumenckich na świecie, również w Polsce. Jakie wnioski z niego płyną?

- Raport został przeprowadzony wśród konsumentów z 20 krajów. Łączna próba 90 tysięcy osób. Może być pomocny dla firm działających w kraju, jak i dla firm chcących zainwestować w Polsce i chcących poznać preferencje lokalnych konsumentów.

Pozostało 87% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?