Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy nie oszczędzają na zakupach w sieci

Tylko 6 proc. kupujących online planuje w najbliższym roku ograniczyć swoje wydatki na e-zakupy. Aż co czwarty chce je zwiększyć

Aktualizacja: 27.09.2016 13:27 Publikacja: 27.09.2016 12:16

Polacy nie oszczędzają na zakupach w sieci

Foto: 123rf.com

Z badania firmy Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że więcej niż przed rokiem płacimy za odzież, akcesoria i dodatki, mniej za urządzenia mobilne. Mężczyźni wydają więcej na elektronikę, kobiety na kulturę.

Na odzież, akcesoria i dodatki Polacy wydają średnio 83 zł miesięcznie, czyli o 8 zł więcej niż deklarowali w ubiegłym roku. W pięciu na sześć najpopularniejszych kategorii produktów kupowanych online (urządzenia mobilne, multimedia, bilety do kina i teatru, obuwie i sprzęt RTV/AGD), badani zadeklarowali niższą kwotę miesięcznych wydatków niż w roku ubiegłym. Największy spadek deklarowanych miesięcznych wydatków ? o 8 zł mniej ? odnotowano w kategorii urządzeń mobilnych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama