Kolejna odsłona rynku „smart" w Polsce

Rynek urządzeń smart, znajdujących się na wyposażeniu naszego domu, szybko rośnie. Według analityków w 2020 r. na świecie osiągnie on wartość 37,2 mld dol.

Publikacja: 13.10.2016 14:48

Średniorocznie sprzedaż tego typu inteligentnych sprzętów ma rosnąć w tempie ponad 15 proc. Przedrostek „smart" zyskuje coraz więcej przedmiotów codziennego użytku. Inteligentne są już nie tylko telefony, telewizory, czy samochody, ale także artykuły gospodarstwa domowego. LG przeprowadziło niesamowity test swojej najnowszej, futurystycznej pralki z serii 6 Motion. By zobrazować jakość wykonania i pracy urządzenia eksperci ustawili urządzenie na... kieliszkach do szampana. Żeby było trudniej – na samej pralce – również ustawiono piramidę z kieliszków wypełnionych trunkiem. Po uruchomieniu wirowania pralka nawet nie drgnęła. Kieliszki pod nią nie pękły, a te stojące na niej nie rozlały nawet kropli szampana.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?