Reklama

Kolejna odsłona rynku „smart" w Polsce

Rynek urządzeń smart, znajdujących się na wyposażeniu naszego domu, szybko rośnie. Według analityków w 2020 r. na świecie osiągnie on wartość 37,2 mld dol.

Publikacja: 13.10.2016 14:48

Średniorocznie sprzedaż tego typu inteligentnych sprzętów ma rosnąć w tempie ponad 15 proc. Przedrostek „smart" zyskuje coraz więcej przedmiotów codziennego użytku. Inteligentne są już nie tylko telefony, telewizory, czy samochody, ale także artykuły gospodarstwa domowego. LG przeprowadziło niesamowity test swojej najnowszej, futurystycznej pralki z serii 6 Motion. By zobrazować jakość wykonania i pracy urządzenia eksperci ustawili urządzenie na... kieliszkach do szampana. Żeby było trudniej – na samej pralce – również ustawiono piramidę z kieliszków wypełnionych trunkiem. Po uruchomieniu wirowania pralka nawet nie drgnęła. Kieliszki pod nią nie pękły, a te stojące na niej nie rozlały nawet kropli szampana.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Reklama
Reklama