Reklama
Rozwiń

Kolejna odsłona rynku „smart" w Polsce

Rynek urządzeń smart, znajdujących się na wyposażeniu naszego domu, szybko rośnie. Według analityków w 2020 r. na świecie osiągnie on wartość 37,2 mld dol.

Publikacja: 13.10.2016 14:48

Średniorocznie sprzedaż tego typu inteligentnych sprzętów ma rosnąć w tempie ponad 15 proc. Przedrostek „smart" zyskuje coraz więcej przedmiotów codziennego użytku. Inteligentne są już nie tylko telefony, telewizory, czy samochody, ale także artykuły gospodarstwa domowego. LG przeprowadziło niesamowity test swojej najnowszej, futurystycznej pralki z serii 6 Motion. By zobrazować jakość wykonania i pracy urządzenia eksperci ustawili urządzenie na... kieliszkach do szampana. Żeby było trudniej – na samej pralce – również ustawiono piramidę z kieliszków wypełnionych trunkiem. Po uruchomieniu wirowania pralka nawet nie drgnęła. Kieliszki pod nią nie pękły, a te stojące na niej nie rozlały nawet kropli szampana.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama