Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejna odsłona rynku „smart" w Polsce

Rynek urządzeń smart, znajdujących się na wyposażeniu naszego domu, szybko rośnie. Według analityków w 2020 r. na świecie osiągnie on wartość 37,2 mld dol.

Publikacja: 13.10.2016 14:48

Średniorocznie sprzedaż tego typu inteligentnych sprzętów ma rosnąć w tempie ponad 15 proc. Przedrostek „smart" zyskuje coraz więcej przedmiotów codziennego użytku. Inteligentne są już nie tylko telefony, telewizory, czy samochody, ale także artykuły gospodarstwa domowego. LG przeprowadziło niesamowity test swojej najnowszej, futurystycznej pralki z serii 6 Motion. By zobrazować jakość wykonania i pracy urządzenia eksperci ustawili urządzenie na... kieliszkach do szampana. Żeby było trudniej – na samej pralce – również ustawiono piramidę z kieliszków wypełnionych trunkiem. Po uruchomieniu wirowania pralka nawet nie drgnęła. Kieliszki pod nią nie pękły, a te stojące na niej nie rozlały nawet kropli szampana.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama