Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Piotr Ziółkowski: Amazon rozpędził polski rynek e-commerce

Zakaz handlu w niedzielę oznacza wielkie ograniczenia, a nie wspieranie jakiekolwiek przedsiębiorczości, w szczególności w sektorze małych i średnich firm – podkreśla Piotr Ziółkowski, członek zarządu firmy internetowej Safe Card.

Aktualizacja: 20.10.2016 14:43 Publikacja: 20.10.2016 14:20

#RZECZoBIZNESIE: Piotr Ziółkowski: Amazon rozpędził polski rynek e-commerce

Foto: Rzeczpospolita

W środę Amazon uruchomił długo wyczekiwaną polską wersję swojego serwisu. Polacy mogą już dokonywać zakupu produktów z bogatej oferty internetowego sklepu w swoim ojczystym języku i korzystać z polskojęzycznego działu obsługi klienta. Czy to wielki krok dla naszego rynku e-commerce?

- W mojej ocenie to jest duży sygnał dla polskiego rynku e-commerce, że staje się on coraz bardziej dojrzały i gotowy na takich graczy, jak Amazon. Chociażby szacunki pokazują, że ten rynek w ciągu najbliższych 5 lat ma wzrosnąć dwukrotnie, z 32 mld zł do ok. 64-65 mld zł – podkreśla Piotr Ziółkowski.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama