Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.10.2016 14:43 Publikacja: 20.10.2016 14:20
Foto: Rzeczpospolita
W środę Amazon uruchomił długo wyczekiwaną polską wersję swojego serwisu. Polacy mogą już dokonywać zakupu produktów z bogatej oferty internetowego sklepu w swoim ojczystym języku i korzystać z polskojęzycznego działu obsługi klienta. Czy to wielki krok dla naszego rynku e-commerce?
- W mojej ocenie to jest duży sygnał dla polskiego rynku e-commerce, że staje się on coraz bardziej dojrzały i gotowy na takich graczy, jak Amazon. Chociażby szacunki pokazują, że ten rynek w ciągu najbliższych 5 lat ma wzrosnąć dwukrotnie, z 32 mld zł do ok. 64-65 mld zł – podkreśla Piotr Ziółkowski.
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Niemiecki producent słodyczy Haribo wycofuje ze sklepów żelki „Happy Cola F!ZZ” i ostrzega klientów: nie jedzcie...
Groźba nowych cel Donalda Trumpa sprawiła, że eksport leków i zegarków ze Szwajcarii zmalał w kwietniu o 9,2 pro...
W ciągu roku wydatki w sieci zwiększył co trzeci konsument, co jest najwyższym wynikiem spośród analizowanych ry...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Nowe gospodarcze tezy rosyjskiego dyktatora spychają Rosjan w czasy sowieckie, kiedy to Kreml decydował, co obyw...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas