#RZECZoBIZNESIE: Piotr Ziółkowski: Amazon rozpędził polski rynek e-commerce

Zakaz handlu w niedzielę oznacza wielkie ograniczenia, a nie wspieranie jakiekolwiek przedsiębiorczości, w szczególności w sektorze małych i średnich firm – podkreśla Piotr Ziółkowski, członek zarządu firmy internetowej Safe Card.

Aktualizacja: 20.10.2016 14:43 Publikacja: 20.10.2016 14:20

#RZECZoBIZNESIE: Piotr Ziółkowski: Amazon rozpędził polski rynek e-commerce

Foto: Rzeczpospolita

W środę Amazon uruchomił długo wyczekiwaną polską wersję swojego serwisu. Polacy mogą już dokonywać zakupu produktów z bogatej oferty internetowego sklepu w swoim ojczystym języku i korzystać z polskojęzycznego działu obsługi klienta. Czy to wielki krok dla naszego rynku e-commerce?

- W mojej ocenie to jest duży sygnał dla polskiego rynku e-commerce, że staje się on coraz bardziej dojrzały i gotowy na takich graczy, jak Amazon. Chociażby szacunki pokazują, że ten rynek w ciągu najbliższych 5 lat ma wzrosnąć dwukrotnie, z 32 mld zł do ok. 64-65 mld zł – podkreśla Piotr Ziółkowski.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach
Handel
Szwajcaria też traci na cłach Donalda Trumpa
Handel
Polacy liderami wzrostu wydatków internetowych. Mistrzowie okazji
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Handel
Gospodarka Rosji się zamyka. Wraca do czasów sowieckich
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont