Ulotny smak luksusu

Znane marki premium mają ostatnio kłopoty na polskim rynku. Z naszego kraju wycofała się niedawno brytyjska odzieżowa marka luksusowa Burberry. Grupa LPP likwiduje markę premium Tallinder, w tarapatach są delikatesy Alma.

Publikacja: 20.10.2016 19:58

Ulotny smak luksusu

– Sytuacja w branży luksusu jest najgorsza od dekady. Jeśli Polacy się bogacą, to w butikach tego nie widać – mówi przedstawiciel jednej z marek. Według nieoficjalnych informacji „Rz" kłopoty ze znalezieniem chętnych do wynajmu stołecznych salonów mają inwestorzy Hotelu Europejskiego oraz budynku Ethos na pl. Trzech Krzyży. – Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma markami premium. Efekty są na tyle satysfakcjonujące, że do końca roku będziemy mogli ogłosić pierwsze, które znajdą się w budynku Ethos – mówi Maciej Zajdel, członek zarządu Kulczyk Silverstein Properties.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach
Handel
Szwajcaria też traci na cłach Donalda Trumpa
Handel
Polacy liderami wzrostu wydatków internetowych. Mistrzowie okazji
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Handel
Gospodarka Rosji się zamyka. Wraca do czasów sowieckich
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont