Aktualizacja: 27.10.2016 14:01 Publikacja: 27.10.2016 13:35
Foto: Archiwum
Alma24.pl to jeden z pionierów sprzedaży produktów spożywczych przez internet. Firma należała także do największych sprzedawców tego typu produktów – rynek według szacunków oceniany był nawet na 1 mld zł.
Likwidację e-sklepu poprzedziło zamknięcie programu lojalnościowego Klub Konesera oraz placówek detalicznych – sieć sprzedaży Almy skurczyła się z ponad 50 sklepów do ok. 30.
Już w poniedziałek odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora handlu i dystrybucji w Polsce.
Parlament Europejski zagłosował za cłami na nawozy importowane ze Wschodu. Przeciw było jedynie stu posłów, za a...
84 proc. ankietowanych deklaruje, że korzystało z Allegro w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Jednocześnie już 83 proc...
Nike planuje podnieść ceny niektórych swoich produktów już od przyszłego tygodnia. To efekt ceł Donalda Trumpa....
W pierwszym kwartale handlowa grupa zwiększyła przychody i zyski. Podtrzymuje całoroczne prognozy na 2025 r.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas