Udany październik ubraniowych spółek

LPP, właściciel odzieżowego Reserved, oraz obuwnicze CCC mocno zwiększyły sprzedaż.

Publikacja: 02.11.2016 18:57

Foto: Wikipedia

W październiku CCC miało 460 mln zł przychodów, czyli aż o 47 proc. więcej niż rok temu. Od połowy stycznia tego roku firma konsoliduje w wynikach eObuwie, którego rok temu nie uwzględniała. Udział tego internetowego sklepu w przychodach grupy sięga około 8 proc.

Nie uwzględniając sprzedaży hurtowej i sklepu eObuwie, wyniki CCC w październiku były i tak bardzo dobre. Sprzedaż w sklepach stacjonarnych urosła o 36,5 proc., do 402 mln zł. To tempo wyższe niż wzrost powierzchni handlowej CCC w tym roku (ok. 25 proc.), co wskazuje, że sprzedaż porównywalna (obrazująca efektywność sieci) była w październiku wyraźnie dodatnia (dwycyfrowa).

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Donald Trump ogłosił kolejną turę rozmów z Chinami w sprawie wojny celnej
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
Napięcie między USA a Chinami znów rośnie. Donald Trump w mocnych słowach o Xi Jinpingu
Handel
Aż 80 proc. Polaków nadal chce ograniczać wydatki
Handel
Polacy wydają coraz mniej na dzieci, za to więcej na zwierzęta
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału